September 30, 2004

מפלגת Family First באוסטרליה החליטה כי היא מעוניינת להתקין שרת שחוסם פורנוגרפיה ברמת ספק השירות לכל אוסטרליה בהשקעה של 45 מיליון דולר אוסטרלי. כך קראתי הבוקר כשפתחתי את אתר Slashdot. כבר זה מכבר שאני מסנן את מדורי השחיתות, את ההרוגים בתאונות הדרכים, את נפגעי הכיבוש (משני הצדדים) כי על אלה אני הבנתי שאני לא יכול להשפיע. בהתאם, אני אדבר רחוק כדי להרגיש קרוב.

חופש ביטויה של אישה אמנם נפגם כשפין נדחף באלימות לתוך פיה וזו אינה יכולה אף לצעוק די (אנדראה דבורקין, Pornography Happens to Women) ואולם, לחופש ביטוי זה סגולות יחודיות; כמו במאבקים רבים, מה שהתחיל ככליאה של דחויי החברה והכנסתם לבתי מלאכה יזומים, הפך מהר מאוד לדרך של דיכוי מדינתי על מנת להכפיף את הדעה האחידה בקרב האזרחים\תושבים (מישל פוקו, Madness and Civilisation)

ביוזמה כזו של המפלגה הנוצרית באוסטרליה ישנם פגמים רבים; ההנחה המשתמעת היא שהאדם לא יודע מספיק טוב מה נכון עבורו, ולכן המדינה מתערבת על מנת לאזן עניין זה.
אולם, במקרים דוגמת זה יש עניין של עצמיות – הנחות היסוד שעומדות בשורש היוזמה החקיקתית באוסטרליה הן מוטעות – הנחות היסוד הן שעקב הדמורליזציה של ערכי החברה כתוצאה מפורנוגרפיה, יש לחסום אותה (מישל פוקו, תולדות המיניות חלק א') – אותה בעיה שיש למערכת החינוך בישראל; טיפול בסימפטומים במקום בבעיה.

הבעיה של הפורנוגרפיה היא הניצול התמידי של הנשים והגברים בתעשיה. עם זאת, גבול הפורנוגרפיה הוא גבול דק מאוד. האם תמונת הענק של דודי בלסר בנתיבי איילון שהופכת אותו לאובייקט מיני וגורמת ללא מעט תאונות דרכים היא פורנוגרפיה? החפצון של דוגמנים, מגישים, מכוניות וכדומה הוא חלק בלתי נפרד מהתרבות אשר אנו חיים בה, ומאבקם של השמרנים הוא בדיוק כמו מאבקם של הליברלים, מאבק שמציג דעה שלעולם לא תתממש, ולעולם אין באמת רצון שהיא תהיה כזו (סלבוי ז'יז'ק, הסובייקט שאמור להאמין); המטרה היא לשכנע אנשים לחבור אלייך על מנת לקבל כח פוליטי ולא באמת להשיג את התוצאה הנכספת.

לכשתושג התוצאה, לא יהיה לאנשי הדת כיצד להסביר את אי המוסריות הכללית בחברה – ועקב כך אין הם מעוניינים במחיקתה, אלא רק בדה לגיטימציה של זו (מישל פוקו, Power/Knowledge). חסימת הפורנוגרפיה תגרום למקרים כמו מה שהתרחש בסין החודש; סטודנט כבן 22 נעצר באשמת הפעלת אתר פורנוגרפיה (The Register, 30.9.04) ודחף של אנשים לעבור למקורות שידור אלטרנטיביים למדיה שלהם (שידורי המהפכה מסין שמשודרים באמצעותShoutCast וניתנים לצפייה על כל מחשב כיום, במקום רדיו מחתרתי כמו בשנות ה50).

מנגד, איש לא רואה את מדינת ישראל הולכת וחוסמת תדרי רדין של ערוץ 7 רק משום שזה משדר מחוץ לחוק, כמו כן – זה אסור רק עקב אי קבלת רשיון טכני, ולא עקב דעותיו. חסימת אתרי פורנוגרפיה, גם היא אינה מושלמת, ואינה יכולה להשיג את המטרה התמידית. היא יכול במקרה הטוב לחסום את המקומות הגדולים. אולם, בניגוד לטלסקרין שהוצג על ידי אורוול (ג'ורג' אורוול, 1984), אין למדינה (עדיין) את היכולת לעבור מסך מסך ולחפש כל שד ושד בכדי לחסום אישית את האתרים.

הפעלתם של אמצעים טכנולוגיים לביטול החסימה גם הם אינם בעיתיים, כמו אנשי ערב הסעודית וסין שמתחברים באמצעות שרתי פרוקסי בכדי לקבל תוכן שחסום על ידי המדינה, ועושים זאת בצורה מוצלחת, גם האוסטרלים יחשפו ללא מעט פורנוגרפיה. תעשיה זו ידועה כתעשייה היחידה שרווחית באינטרנט.

בהמשך לבג"צ "ג'נין ג'נין" ובג"צ פלייבוי ברור לנו שבישראל, כמדינה יהודית ודמוקרטית- אנו חייבים לשמור על האיזון העדין – ודוק – לאתרי האינטרנט גולשים בעיקר מבוגרים ולא ילדים, והילדים שגולשים לאתרים כאלה עושים זאת בעיקר מטעמים של סקרנות; ואם זו לא תסופק, עלולים להגרם נזקים גדולים עוד יותר (מישל פוקו, תולדות המיניות חלק א'; זיגמונד פרויד, ההסברה המינית לילדים). לכן, על המדינה לפעול כנגד החולי שלה ולא לסנן את התוכן.

September 29, 2004

Well,

I had to take a 2nd foreign language in order to complete my M.Phil studies. so i logged into Tel-Aviv University's site to see which languages are vacant, and what corresponds with my TimeTable. I found out that i actually have only 2 choices - it was either Czech or Russian. I chose Russian, being a citizen of israel i think that it's important... but nevermind. I couldn't take german, that's too bad. I wanted either german or latin. Latin isn't Taught.

September 25, 2004

Kiparty
-------
Well, It's 4 and something in the morning and I've been sitting all night watching DiVX movies since there's nothing else to do. I now finally had time to completely see everything i downloaded in the last couple of months that i haven't had time to see. ayways, _Don't download what you don't actually intend to see_, a new thumb rule.

Electricity
-----------
After writing what i said about the Israeli electricity company, i think they decided to get even. i think it all began when i wrote this article saying that generators do not have a budget based pension plan, and they started to make my life miserable. afterwards, they really got me pissed by coming to my house for "suspected illegal usage"; WTF is illegal usage of electricity??? anyways, then, towards the beginning of the year i wrote This post and it didn't take them more than a week to start making my life miserable. as i wrote here they completely ignored my requested and started this electricity on/off game. i put a movie on, see 5-10 minutes, the power's off. I start installing a software, and 5 secs after i click the first next button, poof, the power's out. so i decided to go Viki Knafo Style and strip for electricity.
This is a short sample of what I'm willing to do (Viki sells her movie for 30 Nis, I'm willing to go for 15) in order for you to buy me a generator in order for me to slander as much as i want against the Israeli electricity company. See the preview of course, this is mosaicked; the full and real version will be given against purchasing of my generator.


Next Week
---------
Well, it seems that my Judge is taking a 2 week vacation, and due to the fact that this leaves me with no work to do; i shall be forced to take a few days on leave. therefore, I'm looking for a travel mate to go somewhere with me. possibilities:
Sinai (around 100Euro)
Turkey/Greece (around 250 Euro)
Amsterdam (around 500 Euro)
Please let me know. otherwise, I'll have to stay here and waste my days off by getting wasted.

BulletProof.
------------
It was supposed to be Alc Proof. but i guess i found out today that Guinness should not be drank out of the bottle. i was at the supermarket today and bought the 4 Bottles and a glass; and after hating to drink Guinness from the bottle. i understood what this stupid Draught Patent is - you should poor the beer from the bottle to the glass to get a Draught taste. and it does taste that way.

Anyways, ta ta.
--
Jonathan Joseph Klinger

September 21, 2004

טוב,

היום יום ג', ואתמול ראיתי שיש שביתה, ובפעם הראשונה מזה 10 שנים באמת היה אכפת לי מי שובת, כי לא ידעתי אם בית המשפט שובת, ואם כן, האם אני צריך להגיע לעבודה. אז הגעתי בכל מקרה, אני כזה חנון.... לא יודע, נראה לי שזה לא היה טעות, במיוחד כי עבדתי. אבל מה אני אגיד. השביתה הזו (כמה שהיא מוצדקת) לא ממש באה לי בזמן טוב.

אני אתחיל ביום ראשון כדי להסביר:
יום ראשון בערב, סיימתי את העבודה יחסית מאוחר, ואני מגיע הביתה, הבית חשוך. אין חשמל. למה אין חשמל? כי חברת חשמל מתקנת משהו. אז בסדר, אני מחכה..... מתקשר אליהם, ומגלה שתוך איזה שעה יהיה חשמל. הפעלתי את הלפטופ ושיחקתי קצת סוליטר, אין מספיק אור לקרוא. עברה איזה שעה, ואז חזר החשמל, ואני כבר מת מרעב אז הכנתי משהו חפיף זריז במיקרו, והפעלתי את המחשב שוב, קיוויתי שיהיה אינטרנט, אבל לא היה, ואז הרמתי את הטלפון - הוא עוד פעם נותק עקב אי תשלום (תודה לבזק שלא שולחים לי חשבונות כבר 8 חודשים) אז התקשרתי וצעקתי עליהם. שילמתי להם את הכסף, שתאמינו לי, אם הייתי יכול, הייתי מבטל את הקו, אני לא משתמש בו - רק צריך אינטרנט, לא יותר. בכל מקרה, ואז חיכיתי שהקו יחזור לפעולה.

לפתע (וזה לחלוטין אמיתי) שמעתי פיצוץ עז ונעלם לי האור בבית. שוב הפסקת חשמל. התקשרתי שוב למוקד, הציקו לי טיפה ואמרו שיבואו לסדר. עד 5 בבוקר לא היה אצלנו חשמל, מה שאומר שישנתי בלי מאוורר, בלי סרט, בלי מוזיקה, ובלי לשתות קפה בבוקר, כי הטיימר לא היה מכוון. אני רציתי להתאבד כמו אנלאיודע מה, ואז הלכתי לעבודה עייף.....

בקיצור, הגעתי לעבודה בלי לדעת אם אני בארגון המורים או הסתדרות המורים (כלומר אם אני שובת או לא) ואז נשארתי בעבודה עד מאוחר. בקיצור, אין לי איך לשלם את החשבון ארנונה, אין לי איך לשלוח מכתבים, אני לא יכול להזמין ספרים מהרשת. כל הסיפור הזה של השביתה ממש לא בשבילי.

רק עוד דבר אחד - בינתיים, אין לי רכבות לסוע איתם לעבודה, אז אני גם נוסע באוטו, מה שהופך את הכל לחוויה ממש לא נעימה של השקמה מוקדמת, אבל מצד שני אני חונה איפה שבא לי, אז לא כזה נורא.
בכל מקרה,
זה הכל.

September 14, 2004

מדינת משטר רע

ללא כל קשר לטלי פחימה, וללא כל קשר לאירועי החודש האחרון. תמיד חשבתי שאני צריך לחוות את דעתי בעניין זה. המשטר – ולא השלטון – בישראל רקוב מן השורש. אבל נתחיל ממה שלא רקוב, המנגנון היחיד שיכולתי לסמוך עליו, וזו מערכת הצדק. בצורה מעוותת, לאחר שבועיים בהם אני מועסק על ידי מדינת ישראל, ראיתי כמה הצדק הוא עיוור אך לא חרש ואילם. למדתי לחוות דעה בצורה אובייקטיבית וכלל ללא משוא פנים, להבין את מהות הסכסוך בצורה הנכונה, ללא כל קשר למוצא, השקפה פוליטית או דת.

מכאן, אמנם, מתחילה הבעיה – אצל רוב האנשים העניין הזה פסול מראש, שכן הצדק לא צריך להיות עיוור אלא לטובתם, וכשזה לא – הם מחפשים את הפגם המהותי שהתקיים.

לעומת זאת, ורק לכבוד ראש השנה, כמה מקרים מעניינים שקרו לי עם המנהל הציבורי השנה כדי להדגים כמה המשטר רקוב מן השורש.

2 לספטמבר 2004 – אישור הפגנה – במסגרת פעילות אזרחית כלשהי ארגנו הפגנה בהרצליה, מדובר על תהלוכה של 50 אנשים. ואולי ישראל היא לא המדינה היחידה, אבל בהחלט נראה לי תמוה מדוע בכדי להעביר 50 אנשים שמחזיקים שלטים מנקודה א' לנקודה ב' צריך אישור מהמשטרה! לא מדובר על מחאה אלימה, לא מדובר על הפגנה, מדובר על מחאה שקטה, תהלוכה. אבל המשטרה צריכה אישור, וכשזה נתבקש ממנה אז הטכנוקרט שהיה אמור לאשר זאת לא נמצא במקום.

אפריל 2004 – חברת חשמל – באמצע הצהרים התדפקו על דלתי שני טכנובירוקרטים מחברת חשמל תוך כדי איומים באלימות שאם אסרב לשלם חשבון חשמל של 142 ₪ על חודש נובמבר 2003 (בו לא גרתי בבית נשוא סכסוך זה) ינתקו לי מיידית את החשמל ואאלץ לשלם 1,100 ₪ עבור החיבור מחדש, לעומת זאת, אם אשלם, אאלץ לשאת ב"דמי גבייה" של 82 ₪. כלומר, לי יש את הבחירה, והכל נעשה מדעת. למיותר לציין כי מעולם לא ראיתי את החשבון נשוא הסכסוך ומעולם לא ידעתי על החוב. אולם, חברת חשמל ודרכיה.

מאי 2004 – בזק – כמובן שלבזק יש נטייה לא לנתק את האינטרנט עד אחרי שחשבון לא משולם 4 – 5 חודשים, לכאורה זה דבר טוב. אבל מה קורה? אני לא מקבל את החשבונות אליי, אלא (לפעמים) להורים שלי (כשבזק זוכרים לשלם), אז יכולים לעבור חודשיים שלושה, ובינתיים הקו מנותק, אחרי שהקו מנותק עוברים עוד חודשיים שלושה עד שמנתקים את האינטרנט, ורק אז אני מבין שלא שילמתי חשבון. אולי (אבל רק אולי??) תוכלו, אני לא יודע, אולי לשלוח תזכורת באימייל? לדאוג שהחשבונות יגיעו בזמן? אולי שהם יגיעו?

לא יודע, אם לכם יש איזהשהן רשויות שלטוניות שאתם אוהבים במיוחד, אני אשמח לשמוע מה יש לכם להגיד....

September 12, 2004

Well, there are some things i was commented that are not in here by Maya Haktina (which is actually 20 years old), so first of all, Her picture is all so needed here; so here you go. have fun with it.

Moreover, This is Song is Called Hulsha and it was recorded for Lior, my ex (while we were still together) for her birthday, so you can check it out.

This picture was taken two years ago and photo manipulated, see if you can decided which shirt is real.

5 years have passed sine i recorded This song which i wrote to Maya when she was away for camp, she was 18, i was 20, this is just to say i miss you even when you're living half way across the world.

Gathering of Freaks is not a song i wrote, but only a song which i helped to record, it's a song written about the Nyah, and i play there the Electric Bass, Drums and Keyboards, everything else is by Tal.

This is a nice Flash Game written by my brother (with some coding done by me and math figures) featuring the heads of Two of my brothers and me, check it out.

September 08, 2004

צריך את עזרתכם לסיים: אנא הוסיפו בהערה את הסיום הטוב ביותר לדעתכם, ואני אכתוב משהו.


17.2 אבסינת

כשאתה לבד אתה בעצם עירום; חשוף ללא הגנה על עצמך או על מי שמסתכל עלייך. לבד זו הדרך של הטבע להגיד לך שזה הזמן לשינוי בחיים. אז אני בעצם ניצב לפני שינוי מהותי, ואני לא רואה יותר רחוק מיומיים קדימה. כמו בתקופת הגיוס שלי, הכל בעצם מלווה במעטפת של חוסר וודאות, הסברתי את זה היום לאורן שהתגייס ועומד ערב הטירונות.
קמתי בבוקר, חתכתי את החבלים מהידיים לאט לאט עם השיניים, כל הידיים שלי התמלאו דם, לא מזה שהן נחתכו מהחבלים אלא כי השיניים שלי נחתכו מהחבל. פעם ראשונה ואחרונה שאני מביא סטוץ הביתה. הייתי צריך לדעת שככה זה יהיה. בעצם, לא הייתי צריך לדעת, אני לא כל-כך חזק בקטע הזה... בכלל כל הקטע הזה לא נראה לי בכלל מתאים לאופי שלי. בלי מחויבויות, בלי קשרים (ועם קשירות) ובלי חרטות once said, all done; הכל הסתיים מהר.

הגעתי לפאב ריק. לא היה איש פרט למלצרית ולבעלים. וזה לא שזה כמו בדרך כלל, שלא היה אף אחד חשוב; לא היה אף אחד – סתם ריק. היא לא נחמדה במיוחד, לא מיוחדת, אבל? לא יודע, זה משהו במבטא שלה, במראה שלה, באיך שהיא הולכת, שגורם לכולם לרצות אותה. אבל אני לא – זה מוזר, מיוחד ומיוחד --> אני לא נמשך בדרך כלל לכאלה בנות – אלה שכולם רוצים, אני אוהב את המיוחדות, אבל היום, זה לא שהיה מה לעשות; פשוט חשבתי שיהיה פעם אחת נחמד ללכת לספר לחבר'ה על איך היהי; איך יהיה ומה עשיתי. פעם אחת נוספת רציתי להרגיש איך זה לאסוף מישהי; לחקת אותה הביתה, לעשותה אותה, לגמור לה על הפנים וללכת. אבל הכל היה הפתעה אחת גדולה, בסקס, אתה תמיד יודע איפה אתה מתחיל, אבל אף פעם אין לך מושג איך זה יסתיים.
ישבתי ושתיתי קצת אלכוהול בזמן שהיא שירתה את ארבעת הילדים שנכנסו לפאב והזמינו כלום – ממש כלום, הם התנהגו כמו צערים שבאו להעביר את זמנם בדיוק כמוני – רק שאני בוגר, אולי אני מבוגר ולא בוגר? בכל מקרה הנחתי לה לדרכה ונתתי לה לעבוד, לא הפרעתי לה במעש, לא עשיתי שום דבר, רק הסתכלתי על החולצה הדקיקה שלבשה עם המחשוף הנדיב; החלפנו מבטים כדי להראות עניין, אבל לא נראה לי שזה עבד.
היא הסתכלה על איך שאני מסובב את העט על האצבעות בזמן שישבתי וכתבת ביקורת על הספר האחרון שקראתי למרות שלא אהבתי את הסקסואליזציה של החברה שמוצגת בו, הצלחתי לא להתרכז בה אלא בשאר האנשים שהתחילו להתקבץ סביבי וסביבה; אבל ככלל נעלם הכל – אין קשר עין, אין דיבור, אין לנו מכנה משותף.
"אז איך אני אעביר אותה מפה אליי למיטה", חשבתי לעצמי ונכנסו עוד 4 בנות לא מזוהות; דווקא נראות יותר מוצלחות מהמ לצרית, אבל הן לא בוגרות, קצת ילדות מדי, לא מישהי שאפשר לנהל איתה שיחה על פוסט מודרניזם או על תפיסת המציאות על פי פוקו.
התחיל להתנהל דיון סביבי על מין, אלכוהול וגילאים מתקדמים – והשאלה היתה איפה גבול המוסר. מה נחשב "בסדר" אם הוא חוקי או לא; לאחרונה מצטברות אצלי כל מיני מחשבות לגבי מין מזדמן עם ילדות – לא ילדות אלא נערות, 17 – 16, על גבול החוקיות - האם זה מוסרי? האם בסדר להיות איתן? מדינת ישראל מכירה בחוקיות של העניין והחליטה שלבנות 16 יש כבר את הפררוגטיבה להחליט לבד על מה טוב להן; אבל אני יודע שלא, אני יודע שהן לא שופטות לבד – הן מוקסמות מהפרט הגילאים, מהניסיון שיש לי בחיים וממה שאני יכול להציע שבנים בגילן לא יכול – יד מיני מכביר שלא יצטבר ב10 שנים הקרובות אצל בנים שהן עושות.
המשיכו להגיע עוד אנשים וזה רק הסיח את דעתה יותר ממני – היא לא יכלה להתעסק איתי יותר והיתה צריכה להתפנות לדברים חשובים יותר. לקחתי הפסקה ממנה והחלטתי להתעלם כדי ליצור עניין אצלה, בתקווה שזה מה שיגרום לה להתעסק איתי יותר; וצדקתי, אולי אפילו לשניה, היא התיישבה לידי ונאנחה, אנחה של אושר, כאילו תמצית חייה בשניה וחצי – ישבה לידי לרגע קט וקמה בשביל לחזור לעיסוקה. חליפת מבטים קצרה שלא יכלה להגיד כלום פרט ל"אני שונאת אותך ואדביק אותך למיטה היום" לא יותר מזה. שמתי לב איך הלקוחות שלה מציקים לה בעוד אני יושב ועושה מאום. רק כותב את הביקורת שלי, וחושב על הספר במקום לעשות את העבודה שלי שמשלמים עליה כסף רב.
אבל העבודה שלי לא היתה בראש מעייני, אני הייתי בספר אחר, כזה שבו המחשבות שלי נודדות לעולם אחר, כזה שהיא לובשת בו בגדי עור צמודים ומצליפה בי, כזה שבו הפנטאזיות שלי הן מציאות, אבל בעולם בו אין הבדל בין מציאות לחלום הכל זהה, ההבדלים הדקים האלה יכולים לגרום לפנטאזיה לזלוג מתוך המציאות לדמיון ולהפך. פתאום המשכתי לראות אותה ממלצרת בין שולחנות קלפים וקוביות, לובשת אזני ארנב והולכת עם חצאית עור קצרה וחזיה משובצת שעושה לי רק טוב, במציאות החלופית היא בוהה לעברי בעוד היא מצחקקת עם הלקוחות שלה, יש דברים שנראו יותר חשובים באותו יום מאשר לדבר איתה.
התחלתי להפשיט אותה עם המבט שלי, והיא במבטה הקפיאה אותי ולא נתנה לי. יש דברים בחיים שחייבים להסתיים לפני שהם מתחילים; וכנראה שזה מה שיהיה היום, אני כבר לא רואה אפשרות שהיא תסתיים בביתי. אולי אם אחכה מעט בבר, אולי אם אלגום עוד כוס מהתרעלה היא תשתף פעולה ותגמור איתי. אבל זה כבר לא יעבוד, התחילו לבוא יותר ויותר אנשים עד שהסתיימה ההרפתקה הקטנה שלי. עוד אנשים המשיכו להופיע במקום ולהסיח את דעתה, ואני בשלי, נחוש בדעתי שהיא תשב לידי ותהיה איתי – אבל כבר לא.
המוסיקה החלה להחריש את אזני בעוד בראשי התנגנה מנגינה אחרת, התחלתי בשיח אקדמי על המציאות עם אחד מעמיתי לבדידות – דנו בהא ודא, ביכולות של מזעור הרווחים בעוד שהחיים ממשיכים לזרום הלאה. חלפו על פני 4 בחורות חדשות בבר, כאילו צצו מהאבדון, ללא כל זכר למקורן: הן חייכו לעברי ונעלמו – כאילו מעולם לא תיכננו להשתקע לידי, כל שרצו זו חמלה על רחמיהן. חצות כבר התרחק ונראה במרחק שנות אור ממני, אך עד בוא השחר וסגירת המקום היו עוד שעות – לא נראה זה אפשרי שמבטינו יגשימו את הציפיה ויחזרו להיות יחדיו.
והנה בא שינוי מרענן – אחת הילדות בחוצפה רבה החליטה לדון עמי בחוסר האושר בעולם, בציניות הניורוטית שמלווה אותי תמיד; אני נעניתי לבקשותיה והמשכנו בשיח.
זה היה כאילו המילים על הדף שאני כותב מתנתקות מכח המשיכה ומתחברות כולן לכר דיו אחד גדול שיוצר את צורתה – הדף שינה צורות, והיא מופיע עליו; מפשקת את רגליה וקוראת לי "בוא", מכניסה אצבע לפיה ומלקקת אותה בחושניות – קוראת בשמי על מנת שאבוא לספקה. וכתם הדיו צמח והתנפץ – דיו השפריץ לכל עבר ולכל את יושב הפאב, והיא ביניהם – הסתכלה עליי במבט מאוכזב חטוף, כאילו לא יכולתי לשלוט בעצמי וביצעתי אקט מגונה בפומבי – אך לא כך היה.

היא רצה במבוכה רבה לשירותים כדי לשטוף את הדיו שכיסה את גופה, הכל נעלם פרט לדמעה שורה שנתזה קרוב לעינייה, בעצם זו מיסדה את העצבות הקיימת בה. זו דואגת למדת את יחסי הכוחות ביננו.
היא נגשה אלי, כולה רטובה וסטרה לי – בתעוזה רבה קיוותה שאסטור לה חזרה, אך לא, הצלחתי לאפק עצמי מלקיים מגע גופני אית ה כי ידעתי שזה יסתיים בכל שאלפות אותה ואצמידה לקיר על מנת לממש את יצר הרע הקיים בי. שתיקה מ ביכה מלאה את האולם ומצאתי עצמי ללא כל אפשרות לענות. הרי מה נותר לי לומר פרט ל"מצטער, זה לא יקרה שוב"?
עזמנתי עוד משקה לעצמי ועוד אחד לה, בתקווה שתסכים לשבת לידי ולחלוק עמי רגש של "ביחד" אבל לא; נותרנו אני ושני משקאות שלגמתי במהרה וחשבתי לעזוב. טרם אריזת חפציי הדרמטית הלכתי לכיוון השירותים, פתחתי את הדלת ושם היא היתה – יושבת על האסלה, החלפנו מבטים והסתובבתי חזרה לבר. אמתין עד שאחזור לדבר איתה בנית. עת שהסתובבתי קלטתי מבט חפוז של חרטה בעינייה – ההיה זה מבט עצוב על עזיבתי בטרם עת?
הדימיון היכה בי שוב – והפעם היה זה שיגיון שווא – כסאי הפך לאופנוע שטייל ברחבי האולם וצפר למהמרים הכבדים, שכבר סיימו להמר על רכושם הארצי והחלו להמר על פלגי גופם, קניינם הרוחני ומשפחתם. צחוקים התנשאו באולם – זהות המדון של אישה שזכתה בידו של השמאלית של אחד מעמיתי – לקחה היא את הגרזן ובדקה קטנה גדמה אותה. ישבה היא וחשבה על היד החדשה שלה, ובמאמץ קל חיברה אותה לגופה והחלה להשתמש בה בטבעיות.
הבזק, וחזרתי למציאות – אך האישה עם שלוש הידיים נותרה צוחקת בראשי, כלעולם לא נעלמה – הכל היה זהה אך שונה – המוסיקה רגועה, אנשים משוחחים ואני במקומי עם שתי כוסות אבסינת ריקות. הזמנתי עוד אחת וקיוויתי שהכל יגמר בקרוב – שאולי השחר יקרב, המקום יסגר ואני אצליח להפעיל אותה לכיווני.
אך כרגיל שגיתי, המצב נותר על כנו – ושום שיגיון – היא הלכה כשאש בידה וקרח בעינייה והבעירה את הלקוחה עם שלוש הידיים – זו הציתה עצמה ועלתה בלהבות שהצמיחו לה כנפיים וריחפה במלוא מערומיה באוויר תוך כדי שהיא משחקת בכדורי אש ומחסלת ממוקדות אורחים. כדור האש האדום החל לנוע לכיווני וניסית להתחמק ממנו – אך לא צלחתי – הכדור פגע בי והשיגיום הסתיים – נותרתי אני עם הרגשה חמה בסרעפת והלקוחה ממשיכה לצחק בראשי.
המשכתי לבהות בה – איך שהיא הולכת ללא רעש – נותרת בעלטה – ואני עם ההרגשה החמה בלב, בידיים ובעצם בכל הגוף. הצחוק המרושע המשיך להדהד בראשי ואמרתי "רגע", אם הוא לא נותן לי מנוח – השיגיון והמציאות כה קרובים הם עד שאיני מבחין בינם ואיני מסוגל לבטא כאב אמיתי – הכל מודחק אל תוך החיזיון\שיגיון.
תקף אותי הרעב – לא יכלתי שלא לספק את היצר המיידי – סיפוק רגעי מגשים את הנפש בצורה טובה יותר מאשר דחייתו – אך ההנאה מדחיית הסיפוק עד קץ משלימה את כל הצרכים שלי. המון האנשים החל להתבזר בחלל ולפרוש את רגליו על כלל המושבי במקום ודנו בספריות – ספריות הן מקום נדיר – שם אפשר לראות מי משכיל ומי בא לערוך שיעורי בית. האישה המצחקקת החלה לתפוס את אחד הקלפנים ולהתנשק איתו, תוך כדי שהיא מסתכלת לי עמוק בעיניים ואומרת לי "לך על זה".
הלכתי לשירותים לאקט נוסף של פורגן רגעי – ושבתי למקומי עם ריח פרחים וורד קטו אותו רציתי לתת לה – אך היא מאחורי – ולא יכלת לצור קשר עין עמה. השיגיון נגוז אל תוך הישימון ולפתע הכל התבהר – לא היתה זו היא כלל, אלא בעל המקום שיוצא מהשירותים – שוטף ידי ומשיב לי את מזוני.... שוב סיפוק רגעי.
מזוני הוגש לי במהרה וף אותו חיסלתי ממוקדות על מנת לא להשאיר זכר – להכחיד כל אפשרות שהייתי פה – ויחד עם המזון באה השתיה – עוד מנת אלכוהול על מנת לשכח את האבדון ולהקריב אליי את השיגיון של קיומה הזמני בראשי.
המוזיקה התנגנה בעוצמתיות – אך לא בקול רם. "אף אחד לא יעזור לך", וכך גם חשבתי בראשי – אין תועלת להתנגד, בסוף תהיי איתי – בסוף תוכלי להגיד שגם את עברת את החוויה הנעימה של קיום יחסי מי עמי. ללא חרטות וללא עכבות – יחסים חסרי משמעות ומלאי אנרגי – כאלו שלא יתחמקו ממך לעלם, אך תמיד ישארו חקוקים בזכרונם – כאב טוב שלא תרצה לשכוח אך לא לחזור אליו לעולם.
אבל זכרון לחוד ומציאות לחוד – השיגיון התנפץ פעם נוספת והמציאות נבלעה שוב לעיניי. היא נעלמה מטווח הראייה ואני שבתי למציאות. הטלפון צלצל במקום, ולפתע קראו בשמי, בקשוני להתקרב לשח-רחוק. היה זה חבר ותיק משכבר הימים, ביקש הוא שבשלומי ורצה לדעת האם לא יהיה זה יותר מדי אם יצטרף אליי למשקה נוסף. הסכמתי בנימוס תוך כדי שאני מיידע אותו בקיומה של ההיא, וקיוויתי שיוכל לסייע לי בעבודה השכנוע המאסיבית שדרושה פה. בנימוס הסביר לי כי ההיא לא ניתנת להשגה, וכי קרובה היא לעולם האחר- זה שמלא במיסתורין, פשיעה ושאר אלמנטים שלא הולמי אדם ממעמדי.
חששותיי אוששו, אצטרך להתאמץ יתר על המידה על מנת לקיים את משאלתי, שכלל אינה משאלתי – אלא רצוני להגשים את הפנטאזמות של רעיי; הפנטאזמה לאישה המושלמת, זו שידה קצרה מלהקיף אותך ולכן אתה יכול תמיד לחמוק ממנה ולשמור על עצמך. במהלך השנים הבנתי כי ה-דבר ה-חשוב ביותר בחיים הוא לא לאבד את עצמך בתוך מערכת היחסים – ולכן נמנעתי מכאלה. אם גם ממין מזדמן הרחקתי עצמי. נותרתי רק עם פלירטים קטנים של חצות – כאלה שמסתיימים באותו יום ללא מגע פיזי וללא חרטות. כאלה שמותירים טעם טוב בפה.
היא הדליקה סיגריה ונשפה את העשן לכיווני – אך לא היה זה סימן טוב, למרות שבדרך כלל מסמן הוא טובות – במקרה זה העשן התמר לעמוד זקוף וכשהתיישר נורה ישירות כחץ לתוך ליבי. אך לא עזר זה – אולי היתה זו נקמה מתוקה על שד הדיו שנורה מדפיי – אך אין אני כלל בטוח י זה המצב – נראה כי אל זכרה אותו כלל והחליטה לנסות את מזלה עם זכר חדש.
ארבעת החוטים שהחזיקו את חולצתה מאחור קראו לי לבוא ולפרום אותם – אך הנימוס חחייב אותי לחדול ממחשבות אלו. זזו הם כמו זוג שפתיים שאומר "בואו אלינו, פרמו אותנו" – ואני, שרוי בשיגיוני ומנסה להשתלט עליו. אך לשיגיון טבע שונה – אינך שולט ואינך נשלט – רק שומר על ראיה צלולה בעוד מה שנדמה לך כמציאות חולף על פנייך- אין לך את היכולת לדעת כי זו לא המציאות אך אתה יודע כי לא תוכל לשלוט בה.
החלטה נגמלה בליבי – להגשים את הפנטאזמה שלי – לקרוא לה להתיישב בקרבת מקום אליי; אך היא היתה טרודה מדי במעשיי היום יום. בהיתי במחשופה עד כדי כלות נשימה וקיוויתי לטוב. לגמתי עוד כוס של אבסינת וביקשתי להתנתק מרחמיי. אך זה לא עזר לי. ראשה היה טרוד בעניינים חשובים יותר מאושרי. קמתי, אך הרגשתי שגופי נותר בתוך הכסא, וניגשתי אליה. לחצתי באצבעותיי על השקעים בגבה וקיוויתי שזה יתועל לכיוון חיובי. היא הסתכלה עליי. שאלה למעשי והשבתי לה "כשאני רואה שני שקעים כה יפים אני מרגיש את הצורך ללחוץ", לא האמנתי למשמע אזני, אני עושה את הבלתי יעשה, מטריד מינית מלצרית בפאב.
היא צחקקה וענתה לי – "ו? אתה מתכוון לעשות משהו", עניתי בשלילה והתיישבתי במקומי. בניגוד לאחרים שהיו עושים דברים, העדפתי לשמור על מידה של תחכום כאן ולנסות לוותר על העניין. החבר הותיק צעד בין שולחנות ההימורים לעברי ומחבק את ההיא לשלום; לא ידעתי כיצד לעצור את הזעם שהצטבר בי. החבר הותיק היה ידוע כאדם רב מעלה, שיודע לנהל את דרכו עם נשים, אך שיש להרחיק ממנו נשים תפוסות ככל האפשר למען שירחק מביצוע מעשיו הזדוניים עמן. תפסתי את ההיא בחזקה אליי והיא דקרה את רגלי עם ציפורנייה

---Disclaimer---
You are receiving this Email since Jonathan J. Klinger had thought that
his babbling is of your interest. should you want to stop getting his
babble, do mail him at [email protected] and he will stop
sending you any future mailings, however, doing so will insult him very much
---Disclaimer---

Postface
--------
(1) The Bar
(2) Life or something less of it
(3) New Site, why don't you check it out
(4) Train
(5) Sports
(6) Stupid People

The Bar
-------
Life seems all-so different from the bar, where you see all those little people asking little requests; with no importance, it makes me think that what i did in my life is so much more; that anyone can do more if he pleases. However, it changed my view of the justice system; I understood that justice is blind, not because the people are unbiased, just because they are lazy; and when something is phrased correctly and asked justly, it is received. However, i understood why everyone hates lawyers.
More of my tales in court to come soon.

Life or something less of it
-----------------------------
Gaining this new position as a part of the justice system, i lost my life completely. i have no time to go out, no time to get intoxicated and no time to have phun whatsoever, i need to rearrange my sleep hours, since i leave home around 6:30 and get back around 16:30 (in the meantime, until school starts) i thought of starting my SHNATZ and afterwards go out, then get home, get my coffee and leave to work. If _anyone_ wants to come to my house for dinner, drinks or anything else, please do.

New Site, why don't you check it out
-------------------------------------
http://2jk.org

that's all you need to know. it's a great site where i put most of my ideas and creations out to the world; instead of taking them out to the light, i take them to the world (in hebrew: "Bimkom lehotzi la'or, ani motzi la'olam"). if you wanna write there or something let me know.

Train
-----
I thought that salvation shall be brought by the israeli rail system; however i failed to understand that in spite of the numerous interactions with people, i cannot achieve my goals in finding a significant other there. most people on the train are different from people on buses, they are busy, working or reading. the others are soldiers which seem quite sleepy. therefore, in conclusion, there is no way for me to have a life (and the requested sex life) in the next year, even though i work only 7 hours and have lots of time to read.

Sports
-------
I started to run on the beach (again) and for the first time i could make it for 5 days in a row, I'm supposed to go again in an hour or something, but i might be going out with a friend from the area for an early drink. i could run intoxicated - seems fun.

Stupid People
-------------
Court made me interact with various types of people i never thought i'd meet, just like the army. in which is the famous group i dislike allso much, stupid people. stupid people are horrible only because it is not their fault that they are so stupid. - New Contest: Fighting stupidity.

--
Jonathan Joseph Klinger
Tel : +972-52-3436436
Fax : +972-3-5405697
iCQ : 28586277
Mail: [email protected]
Mail: [email protected]

Quiquid latine dictum sit,altum viditur

September 06, 2004

Pic of me

Reality is revisited by several creations i made:

First, this kid is a photo i took when we went on a tour over the seperation wall; it was almost a year ago, but i think it is still relevant.

Second, this picture of Shlomit is something i did to alter reality.

Third, this is Yuval, which is not altered, but the quality of my webcam is revealed.

Fourth, this poster is an AdBusting of the Peacenow campaign, since i found it funny.

And now for the musical part:

This is a song i recoreded for one of my Exs which never got to hear it, i think it's a good time to publish it

This is a cover of a song which i recorded altogether with Shani which sounds ok, it was recorded live, with no editing, so it's kinda poor in quality.

There's more to come soon....

September 01, 2004

Well,

It's my first day at the new job and i'm allso exited. I think i am really going to do a whole lot of things this upcoming year. Today is going to be hell. After i finish here (around 15:00) i have to get to the party convention and then to a reception and only afterwards will i have time for myself. i see this year as no option for progress or anything.

If you are willing to help me with my allso life, please let me know.

BTW: Train is hell....