שידוכרשת

אני גם רוצה שYnet יפרסמו את סיפור הבדידותהרווקות שלי ויעזרו לי למצוא שידוך הולם. מה צריך לעשות בשביל זה? אולי אני להקים אתר היכרויות שאני אהיה הגבר היחיד בו? נניח, DateThisGeek.Com או JewFinder.com ונקנה מילות חיפוש בגוגל. נקים אתר עם מקדש ואיזור הערצה עצמית, ביקורות אוהדות של חברים ואולי אפילו מכתבי המלצה מחברות לשעבר או משהו.

רוב הכסף בעולם מופנה לשני דברים: לגרום לבני אדם לא להרגיש בודדים, ולתת לבני אדם שנמצאים במערכות יחסים מפלט ממערכת היחסים.

דבורית תשנא אותי על זה שאני אומר את זה, אבל אני לא יודע כבר מה יותר גרוע. אני במתח הקטן בין שניהם, וזה לא משהו שקל מאוד לחיות בו.

28, רווק תל-אביב (לא) מבוקש.

15 thoughts on “שידוכרשת

  1. יואב,
    מועמד לג'יידייט זה בושה.
    אני לא ארשם לאתר שהוא כזה שווקי, אולי לאתרים אחרים, אבל לא שם. זה מזוויע. אני רוצה שבחורות יבואו אליי לסינון ולא להפך. אני חושב פשוט להרים אתר וזהו.

  2. אווו..! תעשה משהו כמו mydatewithdrew.com. ההבדל יהיה שאתה לא יודע עם מי אתה רוצה דייט והוא בטח לא יהיה עם דרו.
    אוי, ידברו על זה אחר כך שנה ב-Ynet ונרג'. האינטרנט הזה זה משהו וכל זה.
    אם אתה לא מנסה, אני מנסה. בחיי.

  3. נו, שרית צודקת, ברור שזה דורש פרוייקט רב רושם ונורא וובשתיימי כזה.
    בסוף אולי אפילו תקבל אייטם קטן ב-YNET.

    (ואם לא אתה או שרית, אז סססאמק, אני ארים לעצמי אתר מופלא שכזה, תחת השם הבכלל לא נדוש "קחי אותי שרון")

  4. נו, אבל ברור שאני אשתפן. אני חושבת שיונתן צריך לעשות את זה. כבר שנה אני כותבת ואת שם המשפחה שלי אפילו עוד לא ציינתי בשום מקום.

    חוץ מזה שאני לא מוכנה להודות עדיין במידת הצחיחות בתחום הזה אצלי.

    ושלא תעזי לקרוא לו "קחי אותי שרון".

  5. אני הולך עם הפרוייקט, יש כבר רעיון לדומיין ואני עובד על הCSS עכשיו, בטח הכל יעלה כשאני אחזור ארצה. אבל אני אצטרך את עזרתכן עם השיווק הויראלי (יעני להביא בחורות לצאת איתי).

  6. אם נשים רגע את הצחוקים בצד, אתה בטח מודע להשפעת רשימת התנאים, המגבלות והכללים שאתה מתאר פה מדי פעם על האטרקטיביות הכללית שלך, נכון? ראה ערך "אני רוצה שבחורות יבואו אליי לסינון ולא להפך" וכל מיני חישובים של האחוזון באוכלוסיה שאתה מעריך כאינטליגנטי ויפה מספיק לדרישותיך.

  7. כן. לכן "הזנב הארוך" שאני מקווה שאין לבנות שיפנו להצעה.

    ויפה לראות שאנשים ערים בשעות אלו.

  8. התכוונתי שזה מרתיע גם כאלה שאולי עונות על הדרישות, אבל לא רוצות להתחבר למישהו שחושב שצריך לעלות אליו לרגל. עצם הדרישות מאיר אותך באור מסוים, לא התוכן.

  9. כן,
    אבל זו אולי בעיה באופי שלי, שאני נוטה להיות אמיתי ולחשוף קלפים כי אני מאמין שזה חוסך "עלויות עסקה" כמו דייטים מיותרים עם בחורות שזה בכל מקרה לא ילך איתן.

    לצערי, הגישה הרציונאליסטית לא תמיד עובדת, אבל היא הרבה יותר יעילה. עדיף להוציא 5,000 שקל על חודש של דייטים מוצלחים עם בחורה אחת על להוציא 5,000 ש"ח על 50 דייטים ראשונים, לא?

  10. המממ… "עלויות עסקה". אוף, זה מדכא. מקווה בשבילך שתמצא את החשבוניה שחושבת במונחים כאלה על קשר.

  11. רונית,
    זו אחת הבעיות שלי, לא? אני רציונאליסט. גם כשאני נהנה אני רואה את זה באמצעים כאלו.

  12. אה,
    ודבורית,
    גם אני אוהב אותך, אבל זה לא מספיק… זה שונה – ואת יודעת שאני צריך לפסול את החלק הזה בחיים.

Comments are closed.