עוד יום של חול בעיר הקודש

עמוד תאורה, חרדי מתפלל וקיוסק עוד יום של חול בעיר בני ברק, העיר הנקיה והזכה ללא חטאי החילונים. יהונתן ושלומית, שני חילונים כופרים עוצרים לרכוש שתיה בדרכם לעיר קודש נוספת, ירושלים. שלומית יוצאת מהרכב, יהונתן מחכה. עינו של יהונתן קולטת משהו, הוא מוציא את המצלמה ומתחיל לצלם. אחרי שתי תמונות יוצא מהקיסוק הסמוך "בריון" ו"מציע" ליהונתן שלא יצלם ותוהה מה הוא צילם. יהונתן אומר לו שזה לא עניינו, שלומית נכנסת לרכב והשניים ממשיכים בדרכם.

מדוע התעצבן הזבן ככל הנראה על התמונה המופיעה כאן?

התשובה הפשוטה טמונה במדבקה הצהובה על עמוד התאורה. אם תתמקדו לעומק תוכלו לראות את ההגדלה המפרטת מה מתרחש כאן. "דירות ארוח להשכרה" בלב בני ברק, הרבה יותר טוב ממלון כדבר המפרסם והן מתאימות לליל כלולות, אורחים מחו"ל ועוד; כמו כן, דרושות דירות נוספות בכדי שעוד תושבים יוכלו "לארח" בג'קוזי שלהם אורחים ואורחות חשובים מאוד.

5 thoughts on “עוד יום של חול בעיר הקודש

  1. תחשוב על זה כך: איך זוג שיש לו עשרה ילדים בדירת 3 חדרים אמור להמשיך ולקיים את מצוות פרו ורבו? מדובר כאן בהשכרת דירות לשם שמיים בלבד.
    חוץ מזה, קיוסק בתחנת דלק על כביש גהה זה לא בדיוק ההארד קור של בני ברק.

  2. אם לזוג יש עשרה ילדים בדירת שלושה חדרים משאיר את הילדים לבד הוא יכול באותה מידה להוציא את הילדים לסופר לקנות אוכל (אני לא מאמין שלוקח להם מעבר לזמן הזה) או לשלוח אותם לסבא-סבתא וכו'. חוצמזה, צריך לבדוק אם הם משכירים דירות לפי שעה.

  3. הקיוסק הוא בתתנת הדלק, אבל המיקום של בית המרגוע הזה הוא בלב בני ברק בלב שכונה חרדתית. (השגיאה במכוון). לא רק בלב שכונה חרדתית, אלא בביניין הסמוך למרכז חסידות גור, ההארדקור של החרדים. אתה חושב שלאברכים שפוקדים את המקום אין מושג למה שמתחולל אצל השכנים? נשאר רק להגיע לשם ולבדוק.

  4. ל-2, בוא אני אעזור לך בחישוב, לסבא ולסבתא בערך יש 10 ילדים, ולכל אחד מהילדים יש 10 ילדים, נגיד יש גם כמה שהם כבר בני 20 שהם ילדים, אז יש להם בערך עוד ילד או שניים.
    זה יוצא שיש כל כך הרבה נכדים+ נינים שיכולים לבקר סבא וסבתא, חלאס! נראה לי צריך עבודה להיות סבא וסבתא בבני ברק, זה בייביסיטר 24\7.

Comments are closed.