« [ספאם] אני טקסט פוליטי | Main | דין אחד כדין מאה »

March 22, 2006

הח"כ החברתי בליכוד

תמצאו את זה בבלוג החדש (מוביל לדף חיפוש)

כך קורא אתר למהנט היום לח"כ משה כחלון. למה? האם גזענות היא שורש הבעיה? לא נראה לי. מדובר בח"כ שהחברה מאוד חשובה לו, ולכן הניח על שולחן הכנסת עשרות הצעות חברתיות, בינן: חוק עוזי כהן, חוק מורשת לוב ותמך בחוק גזעני להקמת ישובים יהודיים בלבד. (למען הגילוי הנאות, הוא חוקק גם כמה חוקים ראויים).

אבל זו לא הבעיה. השאלה הגדולה היא למה ישראל טויטו, הלוחם למען הלחם, שוקל לתמוך בביבי? הוא אומר שרק מי שקידם מדיניות אנטי-חברתית הוא זה שיכול להציל אותה. כאלו שטויות לא שמעתי מאז שביבי הגה את "יתנו-יקבלו" (אזהרה, לא תומך שוא"ש). נכון, ביבי התנצל, לפי למהנט, בפני אלו שנפגעו מהמדיניות, ואלו קיבלו את התנצלותו הכנה.

נסיוני קצר השנים הוא שכשיש משהו לא כשר, צריך לחכות קצת זמן ולמצוא את האשמה: או בחורה או כסף. השאלה היא, כיוון שטויטו היה בעברו פעיל ליכוד כבר (וראה כתבה ארוכה מ2002 על האיש ופועלו), האם הוא לא חוזר הביתה לאחר חיזורים. באותה הכתבה טויטו מציג עצמו כחבר טוב של נתן שרנסקי וגם כמקורב לביבי שהחליט לפרוש. טויטו גם שונא את ההתנשאות במרצ ומנסה למצוא את הבית הפוליטי שלו.

יכול להיות שאת תדמית לוחם החופש שטויטו בנה לעצמו הוא ינפץ בשניה בעת שמקורביו יכניסוהו לפוליטיקה בדמות "יועץ ראש הממשלה לענייני ....." שידאג אז לחבריו ולמקורביו ויזנח את חסרי הבית, יכול להיות שהדבר אינו נכון, וטויטו הוא אדם כן עם רגשות ותחושות, והוא מאמין שבנימין נתניהו יתקן את עוולות החברה, אבל אני חושש שהדבר לא נכון.

אגב צביעות, התמונה הזו החלה להסתובב במייל גם כן, כפארודיה על הקמפיין של מרצ:

מעניין, לא?

נכתב על ידי jk ביום\שעה March 22, 2006 12:37 PM

Trackback Pings

ניתן לשלוח טראבק כאן

Comments