« סיפורגיקי:: אהבת זבל | Main | פרופורציה: בתולה ב30 דולר, שיר ב15 סנט »

October 04, 2006

Lifebytes:: וויקטטורה, האנרכיה החדשה.

תמצאו את זה בבלוג החדש (מוביל לדף חיפוש)

מעריץ אלמוני

רוני אני אוהב אותך 4 שנים אני צריך לדבר איתך דחוף לא אוהב כמעריץ אוהב דברי איתי באימל [email protected] או אם יש לך אי סי קיו 347957419
(מתוך: דף שיחה: רוני דואני)
תומר ליכטש
תומר ליכטש, צילום: יהונתן קלינגר (cc)
אני חושב שרק לדסק מחשבים, באיזה פורטל/עיתון שלא יהיה, יש את הכלים לחרוג ממערכת האילוצים שפועלת על כל הערוצים/מדורים הקלסיים. קצת כמו גרסה עיתונאית של נציב הדורות הבאים, עיתונאי האינטרנט עוקבים אחרי השינויים הדקים שמתרחשים כעת, חצי-מדווחים חצי-משתתפים, פותחים טווח-שיחה תרבותי-טכנולוגי, ומאוד ערים למה שעשוי לקרות. (תומר ליכטש, 16.09.2006, הפנקס הפתוח).

"וויקטטורה", כותרת כתבה של עידו קינן (17.01.2006)

"הגעתם לדף שעדיין איננו קיים" (וויקיפדיה: לירון דואני)

"כולם נהיו לי אנציקלופדיסטים; אבל הם שוכחים שהם אנציקלופדיסטים חובבים. וככאלה, טון הדיבור האנאלי לא עושה טוב לאנציקלופדיה הזו, שלא די שיש לה את חסרון העברית (איכשהו בעברית הכל נראה "פחות טוב", באינטרנט), אלא שממלאים אותה בגסות רוח מטופשת. כמו זו המובאת בקטע זה ממש." (תומר ליכטש, 28.09.2006, הפנקס הפתוח)


זו הויקיפדיה שלי, וגם שריטות קטנות אני לא אוהב. (עוזי ו', ויקיפדיה, טוקבק מספר 13) היא שלי, כפי שהגינה הציבורית מול הבית שלי יכולה להיות שלי, אם אני מטפח אותה ומנכש ממנה עשבים שוטים. (עוזי ו' מדגים הפקעת שטחים ציבוריים למטרות אישיות)

(cc) misterbisson
המילה וויקיאמת מופיעה רק פעם אחת, וגם זו רק בוויקיפדיה ביידיש.

זה בויקיפדיה, זה חייב להיות נכון (פרנק אהרנס, וושינגטון פוסט, 06.08.2006)

המילים "מיניסטריון האמת" מופיעים באתר ויקיפדה 6 פעמים, כך לפי גוגל, אך בפועל הם נמצאות בכל דף ודף. (יהונתן קלינגר, במייל לתומר ליכטש)

המילים "מיניסטריון האמת" מופיעות באתר ויקיפד יה 6 פעמים, כך לפי גוגל, אך בפועל הן נמצאות בכל דף ודף. (תומר ליכטש מתקן את יהונתן קלינגר שכותב מיילים מהר מדי ככל הנראה, בלי לעשות הגהה).

אז בסוף כן יש להם ערך ל"קצרמר"? אולי הוויקוח הצליח?

חומר למחשבה

מרסל רייך רניצקי גדעון רייכר פקודת סדרי השלטון והמשפט אברהם סוצקבר גטו פלאשוב אלפרד ויתקון האלה ענת עלי אל מונטר יחיאל קדישאי ראובן הכט קוומה נקרומה אדולפו לופז מטאוס רוושול מארק אנטוקולסקי הרמן שטרוק שיתוף במקרקעין המחאת חיובים הרובע הלטיני ירון פריד משמר לילדים טלפלא דני מסינג מוטי פליישר אופירה גלוסקא. להמשיך? אלמוג 18:39, 5 יוני 2006 (IDT)

לא, אבל בענת (אלה) ננוחם. דורית 18:42, 5 יוני 2006 (IDT) איזה ננוחם.
הערך הזה הוא כתם על מצפונה של ויקי. גילגמש שיחה 18:46, 5 יוני 2006 (IDT)
(מתוך דף שיחה:: מיקל לואיס)

"כן, אני בהחלט שוקל ללכת עכשיו שעתיים בחזרה לתל-אביב רק בשביל סקס איתה." (יהונתן, יוםכיפור)
"אתה יודע מה, זה נשמע יותר מהגיוני, אני הולך 40 דקות הביתה, וגם זה רק בשביל להביא ביד" (חבר של יהונתן, חוזר בתשובה)

נכתב על ידי jk ביום\שעה October 4, 2006 08:22 PM

Trackback Pings

ניתן לשלוח טראבק כאן

Comments

Post a comment