Long Island Iced Tea

50 סמ"ק וודקה סמירנוף
50 סמ"ק טקילה דוראנגו זהובה (או דון חוליו אנחיו)
50 סמ"ק גין של ביפיטר
50 סמ"ק בקארדי או נגריטה
37.5 סמ"ק מיץ ליים
12.5 סמ"ק גרנדין

לערבב עם קרח בשייקר

לשתות כמה שיותר מהר


אז הרבה זמן באמת לא הצלחתי לקבל את הבאזז שיש לי עכשיו, ובשביל לקבל את זה ממש התאמצתי עם הקוקטייל הזה. מה שידוע יותר בתור המוות הסופי. לונג איילנד רגיל הוא עם חצי ממינון האלכוהול שיש במה ששתיתי עכשיו. הצלחתי להכניס לעצמי אחוז שלם של כוהל לדם בתוך פחות מ20 דקות רק על ידי משקה אחד. לא מומלץ לבעלי לב חלש.

אז למה עשיתי את זה בעצם? אולי כי אין שום מטרה לקיום? אולי כי אני ממשיך לעשות את אותם הדברים כבר כמה שנים וכלום לא משתנה. אולי כי נמאס לי? אבל אני לא מתאבד. להתאבד זה שטות, זה מיותר. אני גם חנון מדי להתאבד. אני לא רוצה להתאבד, אני רוצה תשומת לב. אני רוצה כבר שמישהי תבוא ותקח אותי לאנשהו, אני רוצה להפסיק להיות נחמד לאנשים, אני רק רוצה שמישהי תבוא כדי שאני אוכל לחבק אותה.

טוב.
אני לא בטוח שאני אצליח לכתוב.

בפועל הצלחתי להשתכר.
לא קרה לי הרבה זמן
אני עושה הכל כל כך אינטואיטיבית.

לילה טוב.
אף אחד לא קורא את זה,
למה אני משלה את עצמי

2 thoughts on “Long Island Iced Tea

  1. אני קראתי את זה.. יש לי בדיחה מפגרת שקשורה איכשהו:

    או'ריילי, איש אירי אחד, מגיע לירח..הוא יוצא מהחללית ונכנס לפאב היחיד שיש בירח..
    הפאב הוא אשכרה פאב אירי עם הבירה הבחורות והכל.. האיש ממצמץ פעמיים ויוצא מהפאב ומסתגר בחדר שלו חזרה בחללית. באה שינייד אישתו ואומרת לו אבל מותק מה קרה? זה הפאב היחיד בירח! .. "אחח" הוא אומר לה.. "אין אטמוספירה".

    לפעמים אנחנו מסתכלים קרוב מידיי ולא רואים את התמונה הכוללת, לא רואים שזה הפאב היחיד בירח.. אלא רק את מה שחסר. מחליטים שאין טעם ואין מטרה ואין הכל. תראה אף אחד לא תבוא ותציל אותך מעצמך ותעשה אותך מי שאתה רוצה להיות. תמיד יהיה משהו חסר.. זה אתגר שלך..כמו של כולם. בהצלחה.

    נ.ב. מה כל כך רע בלהיות נחמד לאנשים?

  2. ככל הנראה כי להיות נחמד לאנשים לא מביא אותך להיות במצב הנכון. הוא מביא אותך למצב בו אתה נחמד, אבל לא אובייקט מיני…

Comments are closed.