« קצת על מה שהולך לקרות היום | Main | אחריות לאומית »

January 19, 2006

אז אולי

תמצאו את זה בבלוג החדש (מוביל לדף חיפוש)
קמתי היום ב5:40 בעיקר כדי לסוע לנגב. את ארוחת הבוקר והקפה השני כבר שתיתי אצל ההורים. קפה שחור מבושל עם אגוז מוסקט. אני חושב שזה פיצה על אתמול. קיבלנו לא מעט תקשורת ואנחנו מנסים לארגן את הכנס ל-31 בינואר שיביא את השיח בנוגע ללגליזציה. לראשונה אני רוצה להביא גם פוליטיקאי(ם) מהמיינסטרים (עבודה\ליכוד\קדימה) שידבר(ו) על למה לא? שמחתי לגלות שגלעד ארדן כל כך מתנגד ליוזמה, זה רק מראה איזה רעיון טוב זה. בל נשכח שהוא היה הגאון שהביא לנו את מהפכת האפוד הזוהר (ומי יודע, אולי יש לו איזה חבר מרכז שמתעסק ביבוא של אפודים זוהרים) ואותו חבר כנסת שארגן "מהפכה" בתחום הנהיגה כך שכעת אסור להתנהג שמח כאשר אתה נוהג, כי תחשב לשיכור, וכן מנסה הוא לחייב את צרכני האלכוהול לקבל מרשם. עם כאלו אויבים, מי צריך אנשי יחסי ציבור טובים בכלל?

שמחתי שרומן ברונפמן עוזר לי במאבק, זה מראה מחויבות אמיתית של חבר כנסת למטרה נכונה. אני מקווה רק שיהיה לו קל להכנס לכנסת, אני בהחלט רוצה אותו שם ומקווה שלא רק אני אלא גם עוד 80,000 מצביעים.

היה עצוב לי שאגודת הסטודנטים כל כך מסתייגת מהעזרה שלהם. בסך הכל מדובר במאבק לגיטימי, ולא כל מי שנאבק ללגליזציה הוא צרכן סמים. יש אנשים אחרים. חוץ מהמאבק (החתרני) למען חופש הפרט, צריך לזכור שהמאבק ללגליזציה הוא מאבק לגיטימי שמיועד להכניס את הכסף שעד היום מתגלגל ב"שחור" למחזור העסקים הרגיל. כמובן שמס יוטל וכן יסופקו מקומות תעסוקה, חקלאות ועוד. אנחנו צריכים להסתכל על התמונה הגדולה.

הסטודנטים באגודה מתנהגים יותר כמו זקנים בני 70 שלא מוכנים לשמוע על ההתהוללות של הצעירים, וגם זה חבל לי.

עוד דבר הוא שפורסמתי היום קצת באתר נארג', בעמוד הראשי לאורך כל היום. אולי יצא מזה סוף סוף משהו אמיתי (אני עדיין פנוי).

בכל מקרה, הרכב שלי שבק חיים היום, אז חזרתי לתחבורה ציבורית לזמן מה עד שהוא יסתדר. רכב זה לא מחשב, אי אפשר לפרמט או לעשות ריסטרט כל פעם שהוא מתקלקל.

עכשיו אני בבית, אחרי מסע לא קצר, קצת לימודים, קצת ללמד את התלמידים שלי על מה זה הומניזם ולמה הוא חייב להיות סוציאליסטי וקצת קריאה. אני שמח שמחר בבוקר אני לוקח אוטובוס, זה מאפשר לי לקרוא עוד בבוקר. אני בכלל שמח לקרוא יותר.

עדכון 21:57: מרצ הוסיפה למצע שלה פרק בנוגע לאי הפללת משתמשי סמים קלים, ח"כ ברונפמן שואל למה עד היום הם לא עשו משהו (ואני חושב שאני איתו בנושא לאור סכסוך שהיה עם יוסי ביילין בזמנו שהיה קשור לכך שמישהו שכן עישן בפעילות הוזמן לשיחת _הבהרה_ אצלו במשרד)

נכתב על ידי jk ביום\שעה January 19, 2006 09:03 PM

Trackback Pings

ניתן לשלוח טראבק כאן

Comments

תמונת המשתמש

יואב
January 20, 2006 02:01 AM
לינק ישיר לתגובה זו

יהונתן,
סחה ענקית על המאמר בנארג'. חוצמזה, נחמד לראות ח"כים שרבים על דאגה לחופש שלנו (או לפחות מצהירים על זה). יום גדול לדמוקרטיה הישראלית.
לצערי, ככל שאני פוגש יותר ויותר את צעירי המפלגות אני נחשף לרמה גבוהה של עסקנות. ברמה של הזקנים ואפילו יותר. היום הייתי במפגש של צעירי שינוי (שרידי הקריסה) ובקושי הצלחתי להעביר החלטה לפעול עכשיו ולא לחכות לעשר ועדות, מועצות וטייטלים.
מחר אני אפגוש שוב חלק מידינו ממועצת הסטודנטים ונראה האם חלקם קלטו את הבונבון ששמנו על השולחן, או שהם ממשיכים לפחד ולחשוב כמו בגיל 70.
כמו שאמר דאגלס קופלנד:
"Dead at thirty, buried at seventy".

תמסור ד"ש לברונפמן.
יואב.

תמונת המשתמש

יהונתן
January 20, 2006 10:28 AM
לינק ישיר לתגובה זו


יואב, בהצלחה בהפגנה היום!

תמונת המשתמש

נמרוד ברנע
January 21, 2006 01:59 AM
לינק ישיר לתגובה זו

במצע מרצ לכנסת ה-16 נכלל העניין של דה-קרמינליזציה של גראס, ומוסי רז הציע בכנסת ה-15 הצעת חוק בעניין.
שאף אחד לא יזיין ת'שכל שזה עניין חדש.
ודווקא מי שדחף את זה אצל ביילין הוא זכי...

תמונת המשתמש

יהונתן
January 21, 2006 09:02 AM
לינק ישיר לתגובה זו

נתחיל מזה שזכי באמת עשה עבודה יפה (ראה הפוסט הקודם ללמה זה היה בעייתי) אבל כשהתקשרתי לבקש את התמיכה שלו במהלך באגודה הוא היה מהוסס. זה בעייתי ומראה שמשיקולים של שני ג'ובים של 4,000 ש"ח לפעמים יורדים ממשהו.

פרט שני הוא לגבי המצע. מרצ לא דיברה על לגליזציה, אלא "ראתה בעין יפה דיון ציבורי" או משהו בסגנון. אני חושש שאתה טועה, לא היה סעיף מדויק על זה אלא משהו עמום לחלוטין. יותר מזה, הם לא יצאו עם זה לקמפיין.

תמונת המשתמש

יואב
January 22, 2006 12:06 AM
לינק ישיר לתגובה זו

יהונתן,
מה שאתה עושה זה עבודת קודש. בדיוק היום חשבתי על זה שתמיד מדברים על מדבור (גדילת שטח המדבריות בעולם) וכל כריתות היערות העצומים בברזיל בשביל נייר. כמה קל היה לעבור לגידול hemp בשביל זה.

חוצמזה, אני שמח שמה שזרקתי ביום חמישי בערב הפך לאייטם בשתי מהדורות חדשות (וככל הנראה גם בעיתונים מחר...).
יואב.

Post a comment