« שחיתות, למה לאף אחד לא איכפת? | Main | מסתבר שטמטום היא לא תכונה ישראלית בלבד »

February 23, 2006

הודעה מטעם האחראי על האינטרנט

תמצאו את זה בבלוג החדש (מוביל לדף חיפוש)
(זהירות - פרודיה) הודעה רשמית זו הובאה לידיעתי מטעם האחראי על האינטרנט, ואני מאמין שראוי שתופץ כאן.


התייעצתי השבוע עם לא מעט אחראים אחרים, האחראי על הטלוויזיה, האחראי על הרדיו, האחראי על הבחירות בבליך, והחלטנו שהחל מהשבוע, מכניסת השבת ועד לצאתה אנחנו נסגור את האינטרנט. זה לא יכול להיות שבזמן שאנחנו יושבים, מתפללים ודואגים לשלמותה של ארץ ישראל אתם באים ככה ופועלים מאחורי הגב שלנו, ממשיכים עם החדשות האלו שלכם באינטרנטים ולא חושבים לרגע אחד על השבת.

אנחנו החלטנו שנסגור, עקב לחצים של החרדים, את האינטרנים כל שבת. לא צריך להבהל, ביום שישי הקרוב, שזה בעצם מחר, ילך האחראי על האינטרנט וילחץ על הכפתור האדום, כך שעד למוצאי שבת לא יהיה אינטרנט. הסיבה, אתם שואלים? אילוצים קואליציוניים. בשלטון יושבת לה מפלגה מושחתת שיכולה להקים קואליציה כמעט עם כל מפלגה אחרת, והיא החליטה כנראה שהחרדים יאים לה.

אז נכון, בגלל חילול שבת יש פורנוגרפיה באינטרנט, בגלל חילול שבת יהודים הרסו את המקדש בסמארה, בגלל חילול השבת באינטרנט התחילו אירועי עמונה ובגלל חילול השבת באינטרנט באה השואה (ותודה רחביה ברמן). בעצם, בגלל החילול הזה באינטרנט לא צריך לתת למידע לזרום. צריך להפסיק את התעבורה כולה.

סוף פרודיה -- קצת רצינות

אני מבין את הרצון של החרדים לא לעבוד בשבת, אני גם מכבד אותו. זכותם לא להפ את אמונתם הדתית, וזכותם לחופש דת. זכותם לעשות ככל העולה על רוחם. מצד שני, יש למיעוט החילוני גם זכות, זכות לחסוך מילארדים לקופה הציבורית. אם יהרסו את גשר פז באמצע השבוע אז העלות החברתית היא עצומה, בשבת היא קיימת וקטנה. חוץ מזה, אני לא רואה איך העובדה שיש עבודה בשבת פוגעת בהם ישירות, זה לא כמו אכילת בשר - רצח לכשעצמו, שהוא פעולה אלימה. חילול שבת יביא, במקרה הכי גרוע, את יונה יהב לגיהנום, מצד שני, אף אחד לא יפגע שם.

כמובן שיש את כל הקטע הירוק, שאני אמור לבדוק קודם, ואת זכויות העובדים, אבל באמת אין לי כח להכנס לזה. כל הפעולה פה מסריחה, היא נעשית עם עובדים זרים שמנוצלים ניצול מגעיל. בכל מקרה, העלות החברתית בכדי לא לחלל שבת היא לסלול קודם כביש עוקף ואז להרוס. אני מוכן שנקח מאחת ההתנכלויות את הכביש העוקף שלה ונשים אותו שם.

נכתב על ידי jk ביום\שעה February 23, 2006 12:05 PM

Trackback Pings

ניתן לשלוח טראבק כאן

רשומים כאן אתרים אשר מפנים לכאן:

» כנראה שהאחראי על האינטרנט קורא את הבלוג from 2jk.org יהונתן קלינגר Jonathan Klinger's Blog
כנראה שבעקבות הגעתו לקריאה קבועה של חדר 404, האחראי על האינטרנט גם התעדכן, באיחור קל, בבלוג זה, ולא הבין את חוש ההומור המעוות משהו שלי. אח שלי ... [Read More]

Tracked on March 3, 2006 07:52 PM

» תכירו את הפנים השחורות של הרשת from 2jk.org יהונתן קלינגר Jonathan Klinger's Blog
ש"ס קיבלו את תיק התקשורת, האם עכשיו אנחנו צריכים לדאוג? כן! [Read More]

Tracked on May 1, 2006 08:42 PM

» תכירו את הפנים השחורות של הרשת from Intellect or Insanity | הבלוג של יהונתן קלינגר |
ש"ס קיבלו את תיק התקשורת, האם עכשיו אנחנו צריכים לדאוג? כן! [Read More]

Tracked on December 8, 2006 01:26 PM

Comments

Post a comment