« נבואות נועדו לשוטים | Main | מלאכים:: הקליפ »

February 24, 2006

מלאכים

תמצאו את זה בבלוג החדש (מוביל לדף חיפוש)
יש מעט מאוד פעמים בחיים שכשאתה נותן אהבה אתה מקבל את אותה אהבה בחזרה. אין הרגשה נפלאה כמו לקבל אהבה. הבעיה היא שכדי לדעת כשכאתה נותן אהבה אתה גם תקבל אותה אתה צריך ודאות. ודאות היא לא דבר שקיים במערכות יחסים. ודאות קיימת במעט מאוד סוגים של אהבה, באהבה שארית, אהבה השגחתית ואהבה חֵפְצִית; בדרך כלל אהבה חפצית היא חד כיוונית, עבדת קשה כדי לצור משהו (או לקנות אותו) ואתה אוהב אותו.

היום החלפתי מיתרים בשתי גיטרות, באלוורז ובמדריגל. האלוורז כבר מתקרבת לגיל 40, עם לא מעט דפיקות ולא מעט חוויות, היא עברה איתי כבר יותר מעשור. את הפרידה שלי מנועה בגיל 16 העברתי איתה ועם הפנדר שבניתי לבד. שעות ניגנתי עליה, חלקתי רגשות - השתמשתי בה כדי לדבר איפה שנאלמתי. היום עשיתי לה יום כיף, שאבתי את האבק מתיבת התהודה, הברקתי אותה והחלפתי מיתרים, הכל כדי להגיש לצליל טוב. הורדתי את האקשן וניסיתי כמה שיותר להוציא צליל טוב. למדריגל שאיתי בערך חצי שנה החלפתי מיתרים, אבל זה עדיין לא אותו דבר, אין את האינטימיות שהעברתי עם האלוורז עדיין, אין רגעים קשים שניגנתי עליה כמו שניגנתי עם האלוורז. אבל אני אוהב אותה, אני אוהב את הצליל שהיא מוציאה, אני אוהב את איך שהיא רוטטת כשאני מנגן עליה.

הגיטרות החזירו לי אהבה, כמה שאתה משקיע בהן הן מחזירות לך.

את הקטע "מלאכים" כתבתי ליד סער לפני שבוע וחצי, אין לו מילים ואני לא מניח שיהיו לו אי פעם, מצד שני, הוא לשתי גיטרות ואני ממש נהנתי ממנו. את הסולו ניגנתי על המדריגל ואת הליווי על האלוורז. ההקלטה של המדריגל היתה כפולה, הערוץ. הימני עם מיקרופון והשמאלי עם המגבר הפנימי. האלוורז הוקלטה עם מיקרופון מכוון לתיבת תהודה.

אני מקווה שתהנו לשמוע כמו שאני נהנתי לנגן. אם לא, אז אתם מוזמנים ללחוץ על האיקס הגדול בפינה הימנית של החלון.

לינק לשיר

20:24 - תיקון ועדכון - אח שלי מודיע שהלינק היה שבור, תוקן. כמו כן, למשתמשי המק והחלונות בעברית האיקס הוא בצד השמאלי.

נכתב על ידי jk ביום\שעה February 24, 2006 06:17 PM

Trackback Pings

ניתן לשלוח טראבק כאן

Comments

תמונת המשתמש

MrM
February 25, 2006 02:20 AM
לינק ישיר לתגובה זו

אהבתי, למרות שהליווי לא מסונכרן לגמרי עם הנושא אז הייתי צריך לשמוע אותו פעמיים.
אבל זה יפה מאוד :)

Post a comment