« תהיתי | Main | ומצטער על הבורות »

March 01, 2006

הומו נוביס

תמצאו את זה בבלוג החדש (מוביל לדף חיפוש)
כבר זמן רב אני מחפש ללגלג על הקמפיין הצולע של ש"ס. למרות שהוא מציג את אלי ישי כמנהיג חברתי(-לאומי), יש לו כמה ססמאות מחץ שמראות מה ש"ס רוצה. לדוגמא, ש"ס אומרת שהיא רוצה "ילד רעב, לא לומד", וברור, כי הבורות היא המנוע מאחורי המנגנון שלהם. מצד שני, שמחתי לשמוע אתמול שש"ס לא מלאה את היכל נוקיה, למרות שכשעברתי ליד הייתי בטוח שיד אליהו הפכה לחמאסטן. דברי טעם הובאו היום בעיתון "הארץ" שלא תומך בפיירפוקס:
הרב רפאל כהן, אמר מעל הבמה בשמו של הרב המקובל בניהו שמואלי, כי המילה עמלק היא ראשי תיבות של עבודה, מרצ, ליכוד וקדימה

כמובן שרפאל כהן לא אמר זאת בשמו, אלא בשם מקובל אחר.

תמיד רציתי לדעת מה יקרה למקובלים אחרי התיכון, הם ישבו במאחורה של האוטובוס, שתו טרופית ואכלו גמבה. הם דיברו על ויטני יוסטון ועל אייס אוף בייס ולבשו בגדים אופנתיים. מצד שני, הם היו ריקים מתוכן, לא דיברו על נושאים חשובים ולא התעניינו במציאות. אני שמח למצוא שיש מפלגה אחת לפחות שעוזרת למקובלים להשתלב בחברה אחרי שהם הבינו שהעולם לא סובב סביב ג'ל לשיער.

ונחזור לעניין. חץ, הגיבור האבסורדי של הבחירות, שלקחו על עצמם את המלחמה בתנועה האבסורדית ש"ס, אפילו לא במשוואה כאן. כלומר, עם עד היום שינוי היו האנטי-גיבור של ש"ס (למרות שאני לא בטוח מי הגיבור ומי האנטי-גיבור במשוואה), פתאום, עם העלמות החזית החילונית-ליברלית מהמפה, אין עם מי להלחם ויוצאים נגד כל הממסד.

אגב ממסד, וואלה החליטו לעשות שיבושי שלטים, ואחד המוצלחים היה זה, אני עשיתי גם כמה, שהם לא שלטים אמיתיים ברחוב, למרות שזה אפשרי, אלא יותר ססמאות בחירות לקדימה:

kadima_co.jpg

kadima_fa.jpg

kadima_ho.jpg

מקווה שתהנו ושתפיצו.


נכתב על ידי jk ביום\שעה March 1, 2006 09:49 AM

Trackback Pings

ניתן לשלוח טראבק כאן

Comments

תמונת המשתמש

אח שלו הקט
March 1, 2006 02:34 PM
לינק ישיר לתגובה זו

וואי , זה היה הפוסט הכי קיצוני שהיית יכול לכתוב? אני קיוויתי למשהוא יותר קיצוני

תמונת המשתמש

יהונתן
March 1, 2006 06:42 PM
לינק ישיר לתגובה זו

למה אתה חותר לקיצוניות כל הזמן?

Post a comment