« ה'קומונס' ב'קריאטיב קומונס' | Main | כל כך קרוב לאלהים, כל כך רחוק מאמונה »

May 23, 2006

פנס הרחוב של האינטרנט

תמצאו את זה בבלוג החדש (מוביל לדף חיפוש)
אור הרחוב הוא שוטר המקוף הטוב ביותר. הבעיה היא, שבאינטרנט אין פנסים כאלו.

"על השחיטה", עכשיו בNRG הרשת.

נכתב על ידי jk ביום\שעה May 23, 2006 06:58 PM

Trackback Pings

ניתן לשלוח טראבק כאן

Comments

תמונת המשתמש

איה
May 24, 2006 01:36 AM
לינק ישיר לתגובה זו

אף פעם לא הבנתי מה אנשים מוצאים בסיפורי רצח. למה לפאר את זה בכתבה מיוחדת בעיתון שלא מחדשת שום דבר? ולמה אתה חושב על רצח כל כך הרבה?(באנשי הפירורים למשל)

בקשר לאנשי הפירורים (אני יודעת שאתה לא אוהב את זה אבל אין לי כוח לעבור לפוסט הנכון) לא נראה לי שהפנמת את התגובות כל כך חוץ מהקטע של לתאר את השפעת האלכוהול (שם היה ניסיון שדורש הרחבה). זה נשמע קיצ'י אבל תנסה יותר להיות מחובר לרגש.. בכל הסיפור יש אנליזה קרה של מה שאנשים עושים, שכלתנית כזאת. אבל אין בו רגש חוץ מ"כמה רציתי לזיין"..בפרק קודם היה תיאור של המזגן האפור מטרטר פרר פררר
זה טוב.. תלך יותר בכיוון הזה הקורא צריך להיות איתך שם.

אולי זו לא אשמתך.. אתם "גברים" כאלה..(אני מכניסה את עצמי לאמבוש הרגיל כאן עם הכללה דיי מגעילה) אבל פור פאקס'סייק ראיתי שאתה כבר יכול בפוסטים אחרים, אישיים,זה מה שהביא אותי להגיב לך מלכתחילה. למה אתה לא כותב ככה בסיפור? מה מפחיד אותך בלתאר כאב?

אולי הדמות של הגיבור קרובה מידיי אליך, תנסה לקחת את הדמות של יעל או אחת הכוסיות האחרות וללכת איתה.. מה היא רוצה, מה היא מרגישה? לאן היא הולכת? איך היא רואה את האחרים? איך היא והחיים שלה משתלבים בסיפור? אחרת היא סתם עוד פלקאט שסובב את הגיבור. (טיפ קטן.. אף אחד לא אומר "הופ הופ" .. בכל זאת אתה רוצה להיות תל אביב לא שנות הפלמ"ח ודודה יוכבד) גם הדמות של ירון מעניינת.. חבל שאתה מזכיר אותה רק פעמיים ב7 פרקים.

אגב, בד"כ שעוברים פרק זה מסמן שמשהו חדש קורה.. תצא קצת מהשבלונה של לשכב לשתות לשמוע אחרים מדברים ושוב לשכב. אמור להיות כאן מתח, לא?

בקשר לשיר. זה היה יכול להיות טוב אם לא היית מכניס את ג'ורג' בוש. זה לעוס, וגורם לשיר להיות נדוש ומעוך כמו חתיכת גבינה מסריחה שמישהו הקיא ודרך עליה. זה מת תעזוב את זה למה להרים מהרחוב ולנסות ללעוס את זה שוב??

ההתחלה דווקא מזכירה את הוטל קליפורניה. אולי זו פליטה פרודיאנית אבל למה כתבת "לחצי"? נראה לי שאתה צריך גבר לשיר שם.. אם זה פוליטי בכל מקרה. באמריקה יש כזה טרנד של מן דיבור מהיר (לא ראפ) על פוליטיקה עם רקע מוזיקאלי סטייל אורסולה ראקר כזה. אולי לזה אתה מכוון כי זה נורא איטי ואין מקום לפזמון..מן שיר מונולוגי כזה.

עניין אחרון. לא מעליבים את היד שמאכילה אותך.. כמו העו"ד ההוא הפוץ שידע כל כך הרבה (באחד הפוסטים לא זוכרת כבר איזה), גם להגיד למישהו שגם אם התגובה שלו לא משהו זה בסדר זה נפוח ומגעיל. זה שיש לך כל מיני מכרים ובני משפחה שיגידו כמה אתה חכם ו"בהיר מחשבה" זה לא מרשים אף אחד (גם לא זה שאתה קורא אלפי עמודים וכל מיני שטויות שאתה מכניס פה סתם בשביל הדאווין, את מי זה מעניין?). קצת צניעות בן אדם.

יהיה טוב.

תמונת המשתמש

יהונתן
May 24, 2006 07:48 AM
לינק ישיר לתגובה זו

לא עם הכל הסכמתי, את הכל הפנמתי.

רק דבר אחד: לגבי ההוא שאת חשבת שהעלבתי, דווקא ההפך. התכוונתי שאין שום דבר רע בזה שהוא לא עו"ד (ואני אפילו מעריך כאלה יותר). ובכלל לא התכוונתי להעליב אותו.

ואגב, הקטע של בוש הוא מסולף, המילים הורכבו מחדש.

תמונת המשתמש

איה
May 24, 2006 11:00 AM
לינק ישיר לתגובה זו

חבל.. מישהו היה צריך להעליב אותו. או שאני לא הבנתי מה הלך שם או שאתה לא הבנת את מה שכתבתי. כשאתה אומר למישהו שאולי התגובות שלו לא מספיק טובות בשבילך אתה בעצם מתנשא מעליו..זה כאילו אתה אומר אם אתם אידיוטים זה בסדר אני אנסה לרדת לרמה שלכם. ובכך אתה לא יותר טוב מהעו"ד וכל שאר הפלצנים שיצא לי לפגוש בחיים.. זה לא מועיל לאף אחד ההתנשאות הזאת לא לך ולא למי שקורא אותך. עו"ד יש כמו זבל.. חלקם ראויים חלקם ראויים פחות כמו כל מקצוע.

אני רוצה לראות את היום שבו שרברב יגיד למישהו שהוא יודע הכל על עניין כלשהו לא קשור רק בגלל שהוא שרברב.

ברור שהקטע של בוש מסולף.. זה לא הופך את זה לפחות מעוס או יותר מעניין..אולי אם היית משלב את הדברים היותר מטומטמים שהוא אמר ועושה אנימציה עם חיה פרוותית ברקע זה היה יכול להיות סאטירה טובה.

תמונת המשתמש

יהונתן
May 24, 2006 10:22 PM
לינק ישיר לתגובה זו

בנוגע לאנימציה, את מוזמנת לעשות אחת, אני לא אתנגד לקליפ, בינתיים אני עוד צריך מילים.