« סגירת הברים - Shot21 | Main | חנינה ליגאל עמיר »

October 25, 2006

Lifebytes:: דייטבאקינג, שירות ההיכרויות של קובי

תמצאו את זה בבלוג החדש (מוביל לדף חיפוש)

ענף הבאקדייטינג מתפתח בשנים האחרונות, מניב רווחים נאים וממנף את תחום הסחר במניות. הערכות של אנליסטים מדברים על כך ששוק הבאקדייטינג העולמי מגלגל מאות מיליוני דולרים בכל שנה, לאחרונה פורסם כי חברות גדולות בתחומי טכנולוגיה ותחומים אחרים, נכנסו גם לתחום הבאקדייטינג וזכו להצלחה אדירה. (אהוד קינן, הודעה לעיתונות, 24.10.2006)

אז אמרתי לו "אהוד, אולי נפתח אתר היכרויות - באקדייטינג.קו.איל, כזה שמחזיר אהבות קודמות" והוא אמר לי "תקשיב, באקדייטינג זו דרך חיים, קצת כמו הנוסע בזמן, זה ממנף את הכסף שלך." ושאלתי אותו "אהוד, אולי יש לך גם אפשרות לסדר לי איזה באקדייט עם מישהי?" (מתוך שיחה שמעולם לא התקיימה ביני לבין אהוד קינן).

אז שאלתי אותו "תגיד, קונברס זה לא האלה של הנעלי אולסטר? איך הם בכלל יכולים לסדר לי דייט?" (שיחה שלא התקיימה עם קובי אלכסנדר, תאריך לא ידוע).

נעלי קומברס אול-סטאר
(cc) BlueAlgae

"עורך הדין של הקונצרן (לא זה שהפסיק להגיב כאן. הוא סתם חלאה. ועוד ניסינו להשיג לו חברה. פפפףףף) החל לטפל בעסקאות ולבדוק אותן אחת לאחת (במילים אחרות הוא מברר מי ייתן יותר כסף)." (יובל דרור, הצעה עסקית ודילמה, 23.10.2006)

ככה זה כשלא מצייתים ליולה
(cc) romkey

"את המנה הזו אוכלים מלמטה למעלה, את צריכה לחפור עם הכפית" מלצרית מטקבקת יולה לדייט של יהונתן ביום שישי.

"את יכולה לחלוק את המנה הזו עם אדם אחד בלבד, אם תחלקי אותה עם יותר מאדם אחד היא תושמד. כמו כן את יכולה לתת טעימות רק לבני משפחה מדרגה ראשונה וגם אז רק אם את מפסיקה לאכול אחר כך. כמובן, שאת לא יכולה להחליף את המנה אם היא לא טעימה לך וגם את לא יכולה לדבר על המנה הזו עם אף אחד אחר. ברור לך שבהסכמתך את גם מצהירה שאת יודעת שהמנה באה AS-IS ואין כל אחריות עליה והיא עשויה לגרום לנזקים אם לא תאכלי אותה נכון. המסעדה לא אחראית על טיב השירות, על טעם האוכל או על קיומו בכלל", מלצרית בבראסרי על ספידים, הדגמה ממש קרובה למציאות של יולה מוגזמת בצירוף נז"ק.

"מוות לעורכדינים!! (חוץ ממך יהונתן, אתה נחמד. לא נחמד ככה יהונתן. נו די יהונתן!)" MrM ברגע של חולשה, מטקבק אצל יובל דרור, 22.10.2006

"אין הודעה לעיתונות מקבילה של “איכילוב מדווח על עליה של 1,250 פצועים קשה בתאונות עבודה?”" יהונתן קלינגר שואל את עידו קינן לאחר שזה מדווח על עלייה של 1,250 אנשים במספר המלשינים לBSA.

"כאשר שולחים מיילים, זה לא לפרק את המערכת, אלא לאנשים בעלי תפקידים מסוימים, המערכת פתוחה" רון נחמן מתפלא שכל אחד יכול לשלוח מייל לכל אחד, 26.07.2006, ועדת המדע והטכנולוגיה של הכנסת.
"העירייה פנתה ל"וואלה" בדרישה לקבל את כתובת ה-IP של הגולשים", עיריית אריאל מפגינה בורות וחוסר ידיעה שכתובת הIP של השולח נמצאת בHeader.
"יכל היה הכותב האלמוני לכתוב מכל נקודת גישה אלחוטית ולהוותר אלמוני." יהונתן קלינגר מסביר לרון נחמן למה אין לו סיכוי למצוא את השולח, 25.10.2006

מכל מקום אמרתי!
(cc) piccadillywilson



Technorati Tags:

נכתב על ידי jk ביום\שעה October 25, 2006 11:19 PM

Trackback Pings

ניתן לשלוח טראבק כאן

Comments

תמונת המשתמש

MrM
October 26, 2006 02:12 AM
לינק ישיר לתגובה זו

רגע של חולשה?
אולי שלך.

תמונת המשתמש

יהונתן
October 26, 2006 09:06 AM
לינק ישיר לתגובה זו

עפר,
שקול מילים או שקול שיניים, כמו שאומרים אצלכם במאפיה.

תמונת המשתמש

ניצן
October 26, 2006 10:54 AM
לינק ישיר לתגובה זו

יהונתן, רק שתדע לך שאני במשרד כבר משעה 8:30 בבוקר ועד עכשיו לא עשיתי שום דבר - רק בגלל הפוסט שלך.

מקווה שאתה מרוצה
;-)

תמונת המשתמש

יהונתן
October 26, 2006 01:16 PM
לינק ישיר לתגובה זו

זה טוב או רע?

תמונת המשתמש

ניצן
October 26, 2006 03:51 PM
לינק ישיר לתגובה זו

תלוי את מי שואלים, בכל מקרה - אני נהניתי

תמונת המשתמש

MrM
October 27, 2006 07:03 PM
לינק ישיר לתגובה זו

יהונתן, אני אפנה לעו"ד שלי בקשר לאיומים (אני יכול להגיש דרכך תביעה נגדך?)

תמונת המשתמש

יהונתן
October 27, 2006 09:45 PM
לינק ישיר לתגובה זו

עפר,
אני קצת יקר, אפשר להפנות אותך למישהו יותר זול (ופחות טוב?)?

תמונת המשתמש

MrM
October 28, 2006 12:18 AM
לינק ישיר לתגובה זו

אל תדאג לי יהונתן, אמיר משלם טוב.

Post a comment