שלוש זה לא מספיק

0.
אולי הפנטזיה הגברית הגדולה מכולן היא להיות עם שתי נשים במיטה. לא סתם שתי נשים, אלא שתי נשים שמספקות אותך ומספקות אחת את השניה. מדובר בצורך עז שלפעמים מביא לפנטזיות אחרות וערמומיות יותר. בעצם, עבור הגבר שנמצא במערכת יחסים, השלישיה היא לא יותר מאשר דרך מוסדרת לא לבגוד בהיותו עם בחורה אחרת, עבור גבר שלא נמצא במערכת יחסים, השלישיה מהווה קצת יותר מזה.

1.

הצורך, אולי, בשלישיה לכל גבר נובע מכך שהוא מעוניין להרגיש כי אשה אחת אינה מספיקה עבורו והוא צריך להוכיח שלא רק שהוא אינו מסוגל להיות מסופק על ידי אשה אחת, אלא שהוא יכול לספק שתי נשים בו זמנית. הצורך הזה לכיבוש, לנצחון, להצלחה מיידית, הוא שמוביל את כולנו אל הפנטזיה שכרינו לעצמנו, הצורך לכיבוש הוא שאומר שגבר אחד לא יכול להסתדר עם היחס הזה של אחד לאחת, הוא צריך יותר.

2.
כל אחד היה שמח אם הוא היה זה שמגיע למצב הזה, אבל כמובן שאף אחד לא מוכן להודות. כל אחד רוצה שיותר מאדם אחד, לא משנה מאיזה מין כל עוד הוא נמשך אליו, ילטפו את גופו ויתנו לו את מלוא תשומת הלב, אחד זה אף פעם לא מספיק לנו. מעט מדי הזדמנויות בחיים אסור לפספס, זו אחת מהן. זה משקף את כל מה שאסור בכלל לדבר עליו, אותו רגע: מין מזדמן, הפקרות, אי שמירת אמונים, מין לא בטוח, הכל באותו רגע. ואתה? אתה עומד בשקט שם.

3.
לא, זה לא ניצול. זו גם לא חולשה של הרגע; ככל הנראה תצטרך לתכנן את הרגע הזה היטב. הוא לא יבוא לך הרבה מדי פעמים בחיים. ואם הוא כן יבוא, אז אולי אתה חי נכון ואולי אתה לא באמת חי.

4.
זה יקרה, זה יקרה לך בלילה פחות ספונטני מהלילה שבו תכננת שזה יקרה. ככל הנראה זו לא תהיה זו שכבר הסכימה להשתתף איתך, אלא מישהי אחרת שגם תפתיע אותך. זה יקרה לך כמו ששאר הדברים קורים לך, בלי שתשים בכלל לב. הבעיה תתחיל כשזה יקרה לך ויגרום נזק, ולא רק יהיה שם כמו עוד גביע לספר לחבר'ה.

5.
אל תשכח לתעד, כי אם לא תתעד אף אחד לא יאמין.

6 thoughts on “שלוש זה לא מספיק

  1. ובכן, יש לי מה להגיב על זה, אבל מכיר את זה שמחפשים את השם שלך בגוגל ומוצאים דברים שימנעו ממך להיות כוכב בערוץ הילדים?
    אז יש לי כבר מספיק מזה, איני צריכה עוד (:

  2. השאלה המעניינת היא אם זה יקרה ו*לא* יהיה לך תיעוד, האם זה שווה?

    או לחילופין: נניח שיכולת לארגן *רק* תיעוד של העניין, בלי שזה יקרה באמת, האם זה מספיק?

  3. שגיא,
    ראית את "Strange Days"? אז אני חושש שאצלי התיעוד הוא עניין בעייתי; אני יכול לזכור ממש בדייקנות. אבל בכל מקרה, אני מאמין שתיעוד הוא עניין חשוב ביותר, כדי שלכשאהיה זקן ועבש, תמיד יהיה לי על מה להתרפק.

  4. יש דברים שגם אם הם לא פנטזיית על, מרגישים צורך לעשות עליהם V רק מסקרנות. אבל איכשהו בעניין הזה קשה לא לגמור את הערב במקום בו הפנטזיה עדיפה, יש כל כך הרבה סדקים ליפול אליהם.

    אבל בלי קשר לנ"ל, שבעצם חולק על עמדת המוצא, כרגיל אצלך כל פעם שאתה כותב על יחסי בנים-בנות, אני מתחרפן ממך. וכל ההסכמה שאני חש לרב מה שאתה כותב בנושאים אחרים מתנדפת.

    למה שתי בחורות במיטה צריכות להיות סימפתום למשהו?
    למה הן לא יכולות להיות קודם כל שתי בחורות במיטה? שלושה אנשים שמחפשים דרכים להתענג יחד עם כל האפשרויות שזה פותח? למה ההשלכות הפסיכולוגיות שגם אם חלקן בלתי נמנעות, הרי שהן רחוקות מלמפות את המשמעויות האפשריות, הן אלו שעוברות לחזית וגונבות את החוויה החושית?

    יש לי רק הסבר אחד – פלאי הנרציזם הפולני.

    (ולמה שהמשמעות הרווקית לא תשרוד אצל הנשוי?)

  5. מה שאורי ב. אמר. וגם, איזה נזק בדיוק יכול להיגרם? וגם, זה לא משהו מנותק מהחיים. זה לא הרגע המכונן בחייך, כנראה. נעים מאד. כן. אבל אתה מתאר את זה כמו משהו שנמצא מחוץ לחיים.

Comments are closed.