פוסטשנה 3: הפעם אולי שיניתי משהו

זה הפוסטשנה השלישי שלי כבר ונראה לי שזה יהיה ארוך במיוחד, למרות שאני מרגיש שלא עשיתי יותר מדי בשנה האחרונה, אבל אני כותב את זה עוד לפני שהתחלתי את הפוסט אז הנה זה. למי שלא מכיר, את הפוסטשנה הראשון התחלתי בסוף 2005 כדי לסכם את כל מה שעשיתי לקראת תחילת 2006. הפוסטשנה השני היה טיפה יותר ארוך, בעיקר כי כתבתי יותר פוסטים. פוסטשנה הוא פוסט שבו אני מנסה לסכם את מה שעשיתי באותה שנה, לראות עם עמדתי במה שאני מנסה להציב לעצמי ולקוות יותר טוב בשנה אחרי זו.

ינואר: אז השקנו את שמה! בלית ברירה ב01.01.2007, מה שהתברר ככשלון כשנאלצנו ***לסגור אותו עקב חוסר פעילות, איבדתי את קרן רק כדי לקבל משפחה שלמה חדשה, משפחת דולב, לתוך החיים שלי, החלטתי לנסות שוב את מזלי עם הדוקטורט, הצטרפתי לועדה הציבורית של ישראל חסון להסדרה עצמית של הטוקבקים רק כדי להבין שהעיתונות לא איתי, השתתפתי במשחק חמישה דברים המיותר במקצת, רציתי לצלם פריים ליום כדי לא לשכוח את החיים שלי, וכשלתי. הצעתי להקים אתר שידוכים מיותר, ואפילו הצלחתי, נכחתי בכנס של איגוד האינטר-נט בו הצטלמתי בתמונה אלמותית של טוקבקים פיזיים, ישבתי בכנסת בועדת המדע והטכנולוגיה בנושא תאימות אתרים והרבצתי את תורתי, התחלתי להלחם בהצעת החוק המיותרת 892, העברתי את האתר לוורדפרס, הייתי בטוח שהתקבלתי לדוקטורט עד שגיליתי שטעיתי, הרסתי מחשב נייד וקניתי חדש, נתתי לבחורה שיצאתי איתה לכתוב לי פוסט אורח, עזרתי לאנשים לגלות על מה הואשם עזמי בשארה, העברתי הרצאה בשכונת חתני פרס נובל בראשון, הפגנתי למען הפליטים מדארפור, סיימתי לכתוב את הספר שהתחלתי שנה קודם, קראתי את דו"ח וינוגרד הזמני, הרצתי בגדה השמאלית על מרכס וקניין רוחני, רק כדי לגלות שככל הנראה הייתי האדם הימני ביותר בחדר, המשכתי להלחם ב892, סיימתי את התואר השני, או לפחות את חובות השמיעה רק כדי לפספס את הבחינה האחרונה ביום אחד, צעדתי במצעד הגאווה, גיליתי שהבלוג שלי נקרא על ידי חברי כנסת, ראיינתי את אופיר פינס לאתר עבודה שחורה, פרסמתי פוסט שלא אמור היה להתפרסם, פגשתי את ג'ון פרי בארלו, והיה אסור לי לדבר על זה למשך חודשיים, סיימתי לכתוב את הסמינר האחרון שלי, הייתי בטוח שהתקבלתי לעוד מקום לדוקטורט, רק כדי לגלות חודשיים אחר כך שאין השגחה נאותה, פניתי לבעז דולב ממשרד החשב הכללי כדי שיתקן את מכרז משרד החינוך כדי שאתרו יותאם לפיירפוקס, וכך היה! עמדתי כמה סנטימטרים מטרנט רזנור, התנגדתי למערכת הפייסבוק הזו, רק כדי לפתוח חשבון מאוחר יותר, הפגנתי נגד הזוועות במיאנמר, הרצתי אצל מיקרוסופט, ספדתי לצאלה כץ, העברתי הרצאה א-לה הראלדו ריוורה בוורדקאמפ, השתתפתי בסקר משתמשים של גוגל, העברתי ביקורת על גוגל בכנס של אוניברסיטת בר-אילן, עשיתי מעשה שלא יעשה והתחלתי עם מישהי באינטר-נט הזה, גיליתי ששופטת העתיקה מויקיפדיה.

בסך הכל אני חושב שנתתי פייט לא רע לחוק האח הגדול, חוק הצנזורה וחוק הטוקבקים. הייתי יכול לעשות יותר אם היה לי יותר זמן, וגם אם היה לי פחות חיים.

אני מקווה להצליח להיות יותר בשנה הבאה…

5 thoughts on “פוסטשנה 3: הפעם אולי שיניתי משהו

  1. הספק מרשים ביותר.
    במיוחד במאבק בחוק המצ'וקמק 892. ישר כח!!!

    שנה טובה ומוצלחת :)
    אור.

  2. נו, שתהיה שנה טובה יותר. זו לדעתי הברכה הכי הגיונית בין אם היתה שנה רעה או שנה מצויינת, פשוט כי הדברים תמיד יכולים להיות עוד יותר טובים.

  3. וייצן, תגיב אצלי יא עבריין.
    (וכל שאר האיחולים שאף אחד לא באמת מתכוון אליהם לרוב)+ שתהיה שנה יחודית

  4. אני בטוח שגם קיבלת הרבה מאוד קוראים חדשים השנה.. תענוג לקרא את מה שאתה כותב ולעודד בשקט :) שתהיה שנה טובה..

Comments are closed.