להתחרט על אתמול – בלי פואנטה

Inga, ~00:15שלושה חברים יוצאים לדרך. 00.00, יום שישי בלילה, האינגה. אני ומאיר מגיעים ומצטרפים לפישל. לא משהו שצריך להפיל מהקרשים. עוד יציאה מיותרת של יום שישי. אני אפילו לא מאמין על עצמי שיצאתי מתל-אביב. מה בכלל אני חושב לעצמי? למה ללכת עוד פעם לרעיון המיותר הזה של בר-אלכוהול-להסתכל על בחורות-לוותר-לחזור הביתה-לשתות עוד בבית? זה סתם. זה באמת סתמי, ועוד לצאת מתל-אביב? למה.

נכנסו, על הבר יושבת אחת, דר' פישל אומר שהיא שם כל שישי, הוא לא יודע אם היא קבועה או לא, אבל די בטוח שהיא בקטע של מישהו מאיתנו. היא מסתכלת ימינה, שמאלה, ומעשנת לה עוד סיגריה. אני מזמין צ'ייסר קטל-וואן ושליש ווינשטפן, טוב כבר לא יצא מזה.

דר' פישל חושש שהיא בקטע של מישהו מאיתנו. היא מזמינה את מאיר לצ'ייסר והוא לא מסרב, אני לא מבין מה קורה כאן כי היא מנסה לעשות לי איזה סימן עם השפתיים. אני מסמן לה באצבע שתבוא, כי אני לא שומע. מישהו אמר לי פעם שלקרוא כך לבחורה בבר זה אחד הדברים היומרניים ביותר שאפשר לעשות. אני לא יודע… בפעם האחרונה שעשיתי את זה זה נגמר בפיק-אפ לא מוצלח במיוחד. אבל ככה זה, צריך לדעת מה לעשות.

קוראים לה א', היא מנסה לעשות עליה, או שהיא תיירת כאן או משהו. האנגלית שלה היתה מזעזעת וכך גם הרוסית שלי. לא הבנתי מה היא רוצה. סיימתי את הבירה והזמנתי עוד צ'ייסר ועוד בירה, על חשבון מאיר, מה אכפת לי, קניתי לו פרו לפליקר ועכשיו הוא חייב לי 100 שקל. לבינתיים זה לא יגמר טוב. א' אומרת שמישהו רודף אחריה, או רוצה אותה, או משהו אחר, אבל זה בטוח היה קשור למישהו. השארנו את א' ומאיר במכונית אחת ולקחנו את הרכב השני.

Friday Night out, 22.06.2007ים בר, אחת וחצי כבר, עוד שליש ועוד קטל וואן, בסוף הכבד שלי ישלם על זה. יושבים ושותים עוד, לא מבינים מה קרה. אני מנסה להתעלם מא', שמנסה לכפות את עצמה עלי, על מאיר ועל דר' פישל. כל אחד מאיתנו מנסה להתחמק. אני בוהה בקעקוע של זו לידי. קוראים לה שרונה, אפילו לא שאלתי, היא פשוט דחפה את שמה. אני התחלתי לשאול על הקעקוע כדי להתחמק מא', והתחילה שיחת חולין. אמרתי לה שהקעקוע שלה צריך חידוש, והיא ענתה לי "כן, אני יודעת אבל אם אני אחדש אותו אני אצטרך ללכת בלי חז…. למה אני אומרת לך את זה בכלל?"

מכאן לשם הכל המשיך כרגיל, כמו כל יום שישי אחר. כל שאר החברים מצטרפים, לא עושים יותר מדי, ורק אני תוהה למה אני צריך להמשיך עם זה, למה לא נשארתי בבית וכתבתי את הסמינר שהייתי צריך לכתוב.

יש גם גרסת קומיקס

comics

שבת, בוקר, אני תוהה אם לא מאוחר כבר להתחרט על אתמול.

2 thoughts on “להתחרט על אתמול – בלי פואנטה

  1. יהונתן, יום ששי, כמו שאתה יודע הוא היום עם הכי הרבה אנרגייה שלילית. לא היה עדיף לעזור לך לרוקן קצת את מלאי האלכוהול בבית?

  2. לא כזה לילה נורא לפי איך שזה נשמע פשוט חבל שאתה יוצא במטרה כל כך ברורה לחפש זיון/קשר. יש לי הרגשה שאפשר להריח את זה עליך ולכן זה מושך דספרדוס אחרות. אולי תרגיע קצת ותדמיין שלא צריך בנות או שאתה מזדיין קבוע והלילות יהיו פחות מדכאים? דרך אגב אני מסכימה, שישי זה הכי בהההההה למרות שפה זה שבת:-)

Comments are closed.