הפתרון האזרחי

נמאס לנו מהפעילות העבריינית של ארגוני הימין. לאחר שבחג השבועות האחרון פעילי הימין הצמידו למכוניות חונות בתל-אביב סרטים כתומים, ולאחר שבמצעד הגאווה בחרנו לחלק סרטים בכל צבעי דגל הגאווה פרט לכתום, החלטתי לעשות מעשה נוסף. ביום שלישי נדהמתי לגלות כי בתיבת הדואר האלקטרוני שלי התקבל דוא"ז (דואר בלתי ממוען) מטעם גוף שמכנה עצמו "המטה המשותף", ביקשתי באדיבות מאותו הארגון להסירי מרשימת התפוצה ונענתי במהירות.
כעבור יומיים התקבל בשנית מכתב אלקטרוני לתיבת הדואר האלקטרוני שלי וחיש מהר החלטתי לפעול. החלטתי לעשות את מה שכל אזרח מחוייב לעשות כשהוא רואה פעילות עבריינית, פניתי לרשם העמותות בבקשה לחקור את פעילות העמותות שעומדות מאחורי המשלוח, שכן כך נוכל אולי לעצור את מקורות המימון של העבריינים. לא יכול להיות שהממסד עומד בשקט עת שעבריינים פועלים באינטרנט בצורה חופשית; אני וחברי מהמפלגה נפעל כמיטב יכולתנו על מנת למצות את הדין עם פעילות עבריינית של ארגוני הימין, בין אם זה משלוח דואר-זבל ובין אם מדובר בחסימת כבישים.
לא נהסס להגיש תביעות אזרחיות נגד חוסמי כבישים על אבדן השכר שלנו והפגיעה בזמננו, כמו גם על ההטרדה. אני מאמין שמרגע שנשתמש בכלים האזרחיים לתבוע כספים מארגוני הימין אנו נפגע במקור הפעילות שלהם.