הדרך לגיהנום


רצופה כוונות טובות. אבל עם כוונות טובות בדרך כלל פוגעים במפגינים בבילעין. אחרי שיהיה לי את הרשיון אני אתחיל להגיע לשם; אולי עו"ד צעיר ונמרץ זה מה שצריך כדי לסיים את הכיבוש. אבל זה לא מה שרציתי לומר עכשיו . לאחרונה אני קורא יותר ויותר "איקס דברים שוואי" , לדוגמא "10 דברים יותר טובים מסקס" או 10 סיבות למה עדיף לשון לבד. אבל אני לא מצליח לעשות כאלו רשימות של 10 דברים ש…. קודם כל הייתי נטפל למספרים לא שלמים כמו 17 וחצי סיבות להתנזר ממין אנאלי. או אולי 7 ושליש סיבות לדקור את בת זוגתך. זה גם יותר משעשע וגם יותר מוצלח. אבל לא משנה.

סיימתי היום עם אתיקה מקצועית, זה הלך חלק עם ממוצע ממש גבוה, כנראה שאין לי בעיות עם אתיקה בניגוד לפשיטת רגל. אבל זה לא משנה. מה שמשנה זה שהיום לראשונה מזה ימים רבים לא היה גיהנום במועדונית. אולי זה קשור לעובדה שאחד התלמידים היותר מופרעים הורחק עד לאחר החגים, אבל אולי גם לא. העיקר הוא שהצלחתי ללמד היום.

הדהימה אותי העובדה שמשרד החינוך (בהנהגתה של צרת החינוך לימור לבנת) מחנך את הילדים כי כל בני האדם נולדו בצלם מחד, ומאידך הוא מלמד אותם כמה היהודים הם עליונים וגזע על. הליקויים שהיו בתכנים, כמו שקראו לאל "אלוקים" ולא אלהים גרמו לי לרצות לשרוף את ספרי הלימוד האלו. אלו לא ספרי לימוד אלא יותר כמו ספרי תועמלה. מערכת ההזנה למידע שבראשות לימור לבנת מנסה לבנות את הNuemensch הישראלי, שיהיה ubermensch מיוחד משל עצמו.

בכלל מוזר לי שהתלמידים שלי, ובמיוחד אלו שגדלו תחת חינוך לאומני, מבינים כמה חשובה סובלנות, הדדיות, סוציאליזם ואחווה, אבל שונאים ערבים. אחת הסיבות העיקריות להצדקת שנאת הערבים אצלם היא גם העובדה שהערבים המציאו את המתמטיקה.

בכלל, היום לימדתי מישהי בכיתה ט' שגרמה לי לדמוע. ראשית, היא לא הבינה כיצד בני גורן יכול לטעות; היא חשבה אותו לחצי אלהים לפחות. שנית, היא חשבה שהוא המציא את נוסחת הכפל המקוצר.

עם כזה חינוך של לימור לבנת, מי צריך אויבים.

2 thoughts on “הדרך לגיהנום

  1. ליהונתן ערב טוב

    מחכים לך מחר ב 12,30
    [צונזר]

    !

Comments are closed.