מה שאתם רוצים

 

ציצים, כי זה כנראה מה שרוב האנשים שנכנסים לאתר מחפשים

טוב, מדי פעם אני עובר עוד פעם ועוד פעם על הסטטיסטיקות באתר, ואז אני מגלה כל מיני דברים נפלאים. בעיקר את הסיבות שבגינן אנשים מגיעים אליי מתוך מנועי חיפוש. בהתחשב באתר שיש לו מספר כניסות לא מבוטל (כ-80 ביום) אני מגלה שבעצם האתר שלי מפריע בעיקר לפדופילים לבצע את זממם ולחפש תמונות עירום של קטינות. להלן מספר מילות חיפוש שדרכן הגיעו לאתר. אם אתם אלו שחיפשו באמצעות מילים אלו, אנא הגיבו ואני אשמח לדעת איך היה השירות.

היו דווקא כמה מילות חיפוש שאני מאוד אהבתי, ודווקא הראו כמה האתר שלי יכול להיות שימושי. כמובן היו "בנות מתנשקות" שגוגל מאוד אוהב אותי בגללו, אבל ממש שימושי היה החיפוש ל"תוכנית ההנתקות" שהדגים את דעותי ולא יותר מזה, היה מישהו שחיפש את שמי בשגיאת כתיב מאסיבית, אז כנראה מרגלים אחריי ("יונתן קלינגר". כנראה גם שהאתר שלי לא סתם פופולרי, אלא גם בקרב אנשים מתחום שמעולם לא חשבתי עליו כי חיפשו בו "היכרויות לגיל השלישי" (ולא לגיל שלוש, פדופילים). היו עוד כמה מילות שימושיות, כמו "נשים ידועות מתנשקות" שדווקא אולי אני צריך להשתמש בו לתחרות שאני ובן נכין. חיפשו גם "תקציבית פנסיה" שכנראה התכוונו לפנסיה התקציבית של חברת החשמל שאני כל כך מעריך. חיפשו גם על "מעשה סדום" ועל "איבר של סוס" שאין לי מושג בכלל מי רוצה לראות כאלה דברים. אבל מאוד שימושי היה החיפוש על "חוק פלילי קטינה סעיף 346" שהביא ישירות למאמר שלי על מדוע צריך לשנות את החוק.

בכלל לחיוב, חיפשו על "מתנחל" על "אלתוסר בצרפתית", "דרוש מנהיג מקום ראשון", לא אני אלא מירב בן ארי יקירתי מספסל הלימודים. "הפגנה בהרצליה", וקצת על האקסית שלי, מה יש לכולם עליה, היא בחורה מדהימה, אבל תעזבו אותה בשקט.

בכל מקרה, אם אתם הסוטים שמחפשים משהו באתר שלי, תודיעו לי שאני אוכל לשפר את השירות.
ותהנו מהתמונה של הציצים. אם אתם רוצים עוד אז אני אתחיל להעלות גם דברים כאלה שאני מצלם.