אמש במציאות

כן, מצחיק, יש כזה דבר. מציאות, חיים מחוץ לרשת, כאלה שיוצאים מהעולם בשבילם. אתמול הייתי מנותק מהמחשב במשך 18 שעות. משעה 08:00 שיצאתי מביתי (בלי לבדוק דבר לפני פרט לדוא"ל) ועד השעה 02:00 ששבתי אליו. העניין הוא, שהעולם לא קרס. יותר מזה, בעצם, כלום לא קרס. אז נכון, לא הייתי מעורב בכל מיני דיונים בבלוגים אחרים בטוקבקים. לא עניתי בתוך שניה למיילים ששלחו לי ולא טיפלתי בכתבי תביעה חשובים שחיכו להיום. יותר מזה, אני כן הפסדתי המון מידע, אבל הרווחתי לא מעט.

בגדול, אין לי כח לדבר על אתמול, פשוט היה כיף. נהנתי עם המשפחה שלי ועם חברים, טיילתי בחצי מדינה, ראיתי הופעה באוניברסיטת באר-שבע, דיברתי עם אנשים שלא ראיתי זמן רב וקראתי חלק מדו"ח מבקר המדינה [[אמא: שכחתי אותו אצלכם על השולחן בחווה, יש מצב שהוא עדיין שם?] ] חוץ מזה, לא הרבה קרה… בחדשות לא היה שום דבר מרגש, ונכון, לא טיקבקתי, אבל העולם יסתדר בלי זה. בפוליטיקה? היא המשיכה לרוץ, ואת מה שלא יכלתי לתת בעל פה בטלפון שלחתי במייל ב2 בלילה.

בקיצור, היה לי המון להשלים עד 4 בבוקר שהלכתי לישון. הייתי צריך לענות ל**מאות** המיילים שקיבלתי ולבדוק אינסוף פוסטים אחרים, אבל לא השתתפתי. הרגשתי כאילו אני "צופה" באינטרנט ולא "גולש" בה.

לא נורא, חזרתי לצור תוכן.

10 thoughts on “אמש במציאות

  1. אתה מרגיש "בבית" כשאתה יושב מול האינטרנט? זה כיף מדי פעם לדבר עם אנשים בטלפון שיחות נפש ארוכות (אני בדיוק מתאוששת משיחה כזאת של שלוש שעות וחצי !!! עם ידיד בן 28 בעל תסביך פיטר פן.. דבר שלא היה מגשים את עצמו באינטרנט) ואפילו אפילו ללחוץ יד אנושית ולהחזיק גוף חם בין הידיים..
    אני שמה לב פעם בכמה זמן שכשאני כותבת פה או בכל מקום אחר, הפנים שלי נטולות הבעה. המוח עובד ועובד די טוב, אבל חסר ה"אקסטרא סאמת'ינג" שנדרש כדי לנהל חיים של ממש. "זה חיים זה?"

  2. ואני חשבתי שאני מכור.

    אגב, מי שמממש (כמה מ' בפלינדרום אחד!) תסביך פיטר פן באינטרנט צפוי לאחרונה לביקור לא ידידותי מהמשטרה.

  3. א. סחתיין על הפלינדרום
    ב. תסביך הפיטר פן שלו מתבטא בזה שבגיל 28 הוא לא יודע מה הוא רוצה לעשות כשהוא יהיה גדול ("לא יודע, אני רוצה לנגן בגיטרה").

  4. אני לא מכור. זו הדרך שאני מתקשר עם רוב העולם. אני לא סובל שיחות טלפון ולא ממש יכול להפגש עם כל כך הרבה אנשים.

  5. מתוך אבן שושן: "מכור-משועבד מרצונו למישהו וגו'".

    משועבד=שעובד עבורו או באמצעותו
    מרצונו=לא כופים עליך ישיבה מול מחשב
    למישהו=לארי פייג' וסרגיי ברין

    מ.ש.ל

  6. The report arrived with us to Ramat Hasharon.
    Amoyal donnated 20.000 us to IDF
    Much enjoy your friends and your philosophical ping pong. reminds me of my youth. Hellas we change with time what a pity

Comments are closed.