לא כל כך נעים לראות מוסך סגור

את הבוקר, יחד עם כותרות האינטרנט, פתחתי בשיחת טלפון עם המוסך. מסתבר שהרכב שלי חולה, וחולה קשה. לא, אין לו דמם מוחי, והוא עדיין לא מניע באופן עצמוני. רוב הבעיות של הרכב מתבססות על כך שהוא פשוט לא מוכן להניע. הסיבה היא המחשב, וכנראה גם העובדה שכשתיקנו את הרכב לפני שבועיים אז לא תיקנו כמו שצריך. אבל ככה זה. בינתיים אני הולך ברגל, והולך לא מעט.

נהנתי ללכת היום ברגל. זה נותן לי זמן לשמוע את הפודקאסטים האהובים עליי ולהתעדכן במצב ברחוב. היה מזג אוויר מושלם, כזה שאפשר לשלם עבורו. קריר, רוחות נשבו ואני הלכתי עם מעיל ארוך. רק דבר אחד הסב לי אושר קטן. קמפיין הליכוד – קדימה לגבולות 67, עושה לך טוב להבין שכנראה גם מפלגת השלטון מכירה בצורך לחזרה לגבולות אלו. עושה פחות טוב לגלות שהקמפיין השלילי רק מביא יותר מצביעים לקדימה על חשבון העבודה.

אח שלי חזר היום מחוץ לארץ, לאחר טיול ארוך של כ-4 חודשים, זה גם חשוב לדעת.

בינתיים אני מנסה לחשוב איך אני אעביר את יום הולדתי. אני כנראה אערוך אותה בחווה בנגב. הבעיה היחידה תהיה לנייד את האנשים. כנראה שנצטרך לשכור אוטובוס ולהשאר שם לילה, יהיה כיף. אני פשוט לא יודע איך לשכנע את כולם לעזוב את המרכז ליומיים של שקט.

לעזאזל, עוד פחות משבועיים אני בן 27. 27 זה יותר קרוב לשלושים מאשר אי פעם הייתי. 27, עורך דין ורווק. למה?

אגב, אנחנו עוד בהתלבטות בנוגע לססמאת הקמפיין, אבל מה הדעות אומרות על "גראס, בוא נדבר על זה"? הרעיון הוא בעצם להסביר שזה חלק מהשיח. אני אשמח לתגובות…

יהונתן.

5 thoughts on “לא כל כך נעים לראות מוסך סגור

  1. אולי:
    סמים קלים, קל לדבר על זה.

    או איזה משחק אחר מילים עם קלים-קל.

    ותבטיח להם רכיבה על גמלים, בטוח יביא אותם ליומיים לנגב :)
    או שלא :X

  2. אני קצת נגד ניצול של גמלים, אבל בכלליות אפשר טיפים אחרים.

    הבעיה זה העצלנות והעובדה שרוב הזמן לא יוצאים מאיזור המרכז.

    הרעיון לקמפיין נלקח בחשבון. תודה רבה.

  3. ברוך השב לאחיך
    אולי יש לו רעיון טוב לסלוגן

    אני הייתי מציע
    "סמים זה גול עצמי" אני יודע שזה קצת אוף דה קייס
    אבל אני פשוט לא מתחבר לזה.

    בכל אופן, הכלה תבוא עם המרצדס.

  4. אני חושב ש"סמים זה גול עצמי" הוא קצת עם עמדה. הרעיון הוא משפט ניטרלי, כדי שהציבור לבד ידון בנושא. הרי ברור לי שאני לא אצליח עם מיזם הלגליזציה, אז אני רוצה לפחות שזה יכנס לשיח.

Comments are closed.