מציאות אמיתית, כתבה מדומה

את הסרט The Game כולם בוודאי זוכרים. מדובר בסרט משנת 1997, עוד לפני שלרוב האנשים היתה אינטרנט, בו מייקל דאגלאס מקבל מתנה מאחיו משחק וירטואלי שישנה את חייו – המשחק עצמו מתנהל בחיים האמיתיים ומכיל הרפתקאות שלא היו מביישות קווסטים רגילים. הסרט עצמו הראה כיצד באמצעים טכנולוגיים, לפני עשור, ניתן לקיים משחק אמיתי בחיים אמיתיים.

אם הייתם קוראים את כתבתו של צחי הופמן בNRG-מעריב היום הייתם מאמינים שהמשחק שסלקום משיקה (אגב, ששם המשחק לא מופיע בכתבה) מנסה לדמות, בצורה מסוימת את המשחק שהגיע בסרט The Game. הופמן מסביר שהמשחק יתנהל באותה צורה, רק יחסר (לצערנו) את המשימות בחיים האמיתיים.

לעומת זאת, קריאת הכתבה של אילן יצחייק בynet מביאה לתוצאה שונה. יצחייק בערך (ככל הנראה) העתיק את ההודעה עצמה לעיתונות: הוא מספר את סיפור העלילה ומגדיר את המשחק כ"חוויה מסעירה, אמוציונלית וחובת מדיה, המותאמת במיוחד לדור "כוכב נולד", הטלנובלות, וז'אנר הריאליטי בטלוויזיה."

דווקא סלקום, כבעלת רשת טלפוניה ומאות אלפי מצלמופונים, יכולה להרים משחק כזה גם בעולם האמיתי בקלות; להשתמש בסלולרי של השחקנים על מנת לאכן אותם, לצלם אותם מהסלולרים שנמצאים בקרבתם, להטיל עליהם משימות על ידי שחקנים שנמצאים בעולם האמיתי. דא עקא, שמשחק כזה לא היה יוצר לסלקום הכנסות נוספות, אז אין טעם לשחק בו, לא?

Technorati Tags: , , ,