oh Doctor, Doctor! Can't you see i'm Burning, Burning?

מדינת ישראל החליטה להרחיב את האישורים לשימוש במריפואנה (מריחואנה רפואית) גם לחולים הסובלים מאסתמה (איזה יופי שיש לי את זה?) ומכאבים כרוניים (או, הגב, הגב). מה שמזכיר לי פרק מ"העשב של השכן" בו כל העיר מתחילה לרכוש מריחואנה רפואית וכמעט מביאה את הסוחרת המסכנה לפשיטת רגל. מצד אחד, אני שמח מאוד מההחלטה הזו, כיוון שהיא בעיקר מאפשרת להוציא אנשים ממעגל הפשע לטובת אמצעים לגיטימיים.

אולי זה יתן סולם לרשות למלחמה בסמים לרדת מהעץ הגבוה שהיא נמצאת עליו ולהבין שיכול להיות שלאו דווקא סמים הם הרעה החולה. הסמים, כמו הטוקבקים, משקפים את החברה שלנו ורק מראים כמה היא בעצם מושחתת מהיסוד. עולם ישן עד היסוד נחריבה, כך צריך להיות במדינה בה ראש הממשלה בחקירה, משחקי כדורגל מוטים, עבריינים נוהגים ללא רשיון בחופשה מהכלא, הרמטכ"ל לא לוקח אחריות, וראש הממשלה לשעבר חושב שהדרך היחידה להלחם בשחיתות היא להקטין את המגזר הציבורי.

"איזה כיף שישראל כבר נקיה משחיתות והכל נפלא, החברה בריאה, אין פשיעה, יש תחרות אמיתית במשק, יש כבר שלום, ובכלל כיף לחיות פה, ממש סבבה. אז מה שנשאר לתקן במדינה הנפלאה הזאת זה כמה דברים קטנים, טוקבקים למשל" כותב "אזרח שמח" בטוקבק 33 בכתבה שפורסמה אמש.

אולי מי שבאמת סובל מכאב כרוני הוא מדינת ישראל. ככזו, ראוי לרשום לה מריפואנה לרפא אותה.

Technorati Tags: , , , , , ,

3 thoughts on “oh Doctor, Doctor! Can't you see i'm Burning, Burning?

Comments are closed.