דובי ואני רצים לפריימריס בעבודה: ואתם צריכים לעזור.

כבר הרבה זמן שאני רוצה לומר זאת; זה בעצם חיבור של לא מעט דברים. זה מתחיל מכך שמאז חוק המאגר הביומטרי אני מוצא את עצמי יותר ויותר בכנסת בכל מקרה, מדבר על דברים שחשוב לי והדבר לוקח לא מעט מהזמן הפנוי שלי; בתור אזרח בישראל, אני לא מאמין שיש לי הרבה עתיד אם אני לא אהיה חלק מהמשחק הפוליטי. כן, אני עסוק חלק ניכר מהיום שלי לתקן את העוולות שנגרמות על ידי הממשל או על ידי כך שהכנסת לא פעלה בדרכים נכונות.

לכן, טבעי לי לרצות לשנות את כללי המשחק. זה טבעי כי אני איש פוליטי, אני מכיר את העולם הזה לא מהיום וליוויתי לא מעט אחרים שהצליחו ונכשלו.

לכן, לפני כמה שבועות ישבתי עם דובי ודיברנו בקצרה, ונראה לי שאנחנו הולכים לנסות את זה. בגדול, דובי ואני החלטנו שאנחנו רצים יחד לפריימריס במפלגת העבודה. כן, עם כל מה שזה נשמע: שני גברים, אשכנזים, לומדים לדוקטורט עם שמות שקשים לכתיבה וביטוי ועם אג'נדה די ברורה: יש לנו כמה קווים מאוד משותפים, ואיפה שאנחנו לא מסכימים אני חושב שאנחנו עושים את זה בחינניות מאוד.

מה שחשוב לי להדגיש זו הסיבה שאנחנו עושים את זה. אני עושה את זה כי נמאס, כי צריך שמישהו שמבין משהו בנושאים של חופש ביטוי, השתתפות פוליטית ואיך שהאינטרנט והתקשורת שינו את החברה יגיעו לכנסת. חשוב שלא יהיו כל מיני דני דנונים שמנסים להקים רשות ממלכתית לאינטרנט או אריאל אטיאסים שרוצים לסנן אתרים שיש בהם עירום אומנותי. חשוב גם שתהיה בכנסת תשובה למאיר שטרית שרוצה להקים מאגר ביומטרי, ומישהו שישב ויסביר טוב לשאר חברי הכנסת על מה הם חותמים.

העבודה בכנסת היא לא עבודה קלה, היא סובלת מסטיגמות קשות וצריך גם לשפר את התדמית.

אבל בשביל להבחר לכנסת אנחנו צריכים לעבור את המשוכה הראשונה, והיא לעבור את הפריימריס. אולי זה לא יקרה בקדנציה הזו, אלא רק בבאה, ואולי זה לא יקרה בכלל, אבל אם לא ננסה זה בטוח לא יקרה. לכן, אנחנו צריכים אתכם. מה זאת אומרת? זאת אומרת שאנחנו צריכים שתתפקדו קודם כל למפלגת העבודה [לינק להתפקדות אונליין]. אני יודע שלכולם קשה להתפקד למפלגה בכלל: הרי, מה הסיפור? יש שם אנשים שאנחנו לא אוהבים; פתאום יש שם בחור כזה או כזה. אבל הסיבה שבחרנו את מפלגת העבודה היא כי זו המפלגה היחידה שאפשר לומר עליה שהיא לא רק בת-הצלה, אלא שנח לשבת בה ולשנות דרכה: היא לא שמאל קיצוני, היא לא ימין מתון, היא כן עומדת בערכים שבנו את המדינה הזו, והיא כן המפלגה שצריך לחזק בימים אלה.

התפקדות שווה יותר מכל דבר אחר: הסיבה לכך היא נטו פוליטית; כל מתפקד יכול לא רק להשפיע בבחירות בפריימריס ולדאוג שאנחנו נשתחל לרשימה, אלא גם לדבר עם חברי הכנסת האחרים ולשכנע אותם שאם הם יתנהגו בהתאם לאג'נדה של המתפקד, הוא יתגמל אותם בקלפי. כלומר, אם יותר אנשים כמוכם יתפקדו לעבודה, אולי לא יהיו בה כל מיני חברי כנסת שאתם מקטרים על כך שהם נמצאים היום (ואני בכוונה לא שם שמות).

אז מה אנחנו רוצים חוץ מהתפקדות? חשוב לנו שתכתבו על זה בבלוג שלכם, חשוב לנו שתתנו לנו לינק, שתהיו שם לכשנזדקק וגם חשוב שתעשו לנו לייק בעמוד הפייסבוק הרשמי של הקמפיין אחרי שהתפקדתם כדי שנדע שאתם שם עבורנו ביום הבחירות.

אם יש מישהו שחושב שהוא יכול (בינתיים בהתנדבות) לקחת את תפקיד מנהל הקמפיין ולרדות בנו ולדאוג שנגיע לחוגי בית במתנ"ס במעלות-תרשיחא כדי לדבר עם חברי הסניף, ולדאוג שיארגנו אייטם עלינו במקומון של מושב נידח בדרום, אדרבא. אם יש אנשים שרוצים להיות מגייסי התרומות, לבנות אתר אינטרנט, לעזור לנו לבנות קמפיין שטח אמיתי, כמו שהאינטרנט יודע לעשות, עם ממים שצוחקים עלינו, אבל לא רק, אז אנחנו נשמח.

מה שחשוב הוא לקחת את זה בכיף: גם אם לא נכנס, זה לא אמור לעלות בבריאות. חשוב לדאוג שנשפר את המדינה, אבל זה צריך להיות לאט ובזהירות.

אז בבקשה, אני יודע כמה קשה לעשות את זה, אבל אם תתפקדו לעבודה, אם תדאגו להצביע, תראו מה אפשר לעשות. תסתכלו על מה קרה בליכוד: איך כל חברי הכנסת, בגלל קבוצה של קיצוניים שהתפקדו למפלגה, התחילו לקדם את האג'נדה שאנחנו כל כך מתנגדים לה. עכשיו תחשבו מה יקרה אם ינצלו את הכח הזה לטובה.

גם דובי כתב משהו, ואני מציע שתקראו גם שם.

סיימתם לקרוא והגעתם עד כאן? תביאו בלייק לעמוד של דובי ושלי, ותתפקדו לעבודה.

51 thoughts on “דובי ואני רצים לפריימריס בעבודה: ואתם צריכים לעזור.

Comments are closed.