רצון

 

בתמונה: העין שלי דרך כוס מים עם פלאש

לפני מספר חודשים הכרתי מישהי. ת'אמת הכרתי אותה לפני שנה בערך, אבל אז לא ממש שמתי לב שהיא קיימת. פתאום, מאז שהתחלתי לצאת לפליים היא היתה שם. מתוקה, מעניינת, חכמה, מושכת. אבל לא משתפת פעולה. ניסיתי, באמת שניסיתי. הייתי בהתחלה נחמד וניסיתי לתקשר איתה בכל מיני צורות, ניסיתי להגיע למצב של מתח גופני כלשהו, אבל לא הצלחתי. ולא שלא קיבלתי פידבקים חיוביים, אפילו קיבלתי לא מעט כאלו. אבל כל פעם שראיתי שזה מתקדם לאנשהו זה נעלם.

כל הזמן היא דחתה אותי כיוון שהיא היתה צריכה להעלם למשלחת למספר חודשים ולא רצתה לפתח משהו עכשיו, לא רצתה לחשוב על משהו רציני. אבל אני לא יודע. בכל מקרה, אני עדיין לא אמרתי נואש. בנובמבר נראה מה יהיה.

הפן המעניין, אבל, בכל הסיפור הוא מה שהיה היום. אחרי שיש לי את השיר הזה על הניר קרוב לשלושה חודשים (אני זוכר שבמאי כבר הלחנתי אותו) באה אליי היום בבוקר שני והחלטנו להקליט את השיר. בהתחלה היתה מכונת תופים, ואז הוספתי פסנתר, אחרי כל זה באה השירה של שני (פעמיים) ושני ערוצי גיטרה (טייק #3 וטייק שני!!!1) בסך הכל לא לקח יותר מיום עבודה על משהו ששווה להשקיע את 03:35 של שיר בשבילו.

לחצו כאן לשמוע את "רצון"

חוץ מהשיר הזה הקלטנו גם גירסת כיסוי ל"לאורך הים" של עפרה חזה, ששווה לנסות לשמוע, טייק שלישי בסך הכל, הוקלט בחי.

לחצו כאן לשמוע את "לאורך הים"

אני רק אזכיר לכולם שאת כל מה שאני כותב ניתן להוריד בחינם, להפיץ ואפילו להציע שיתופי פעולה. אני עדיין מחפש מישהו ששר טוב ומוכן להחליף אותי, שכן נדמה לי שהוציאו את השירה שלי מחוץ לחוק במספר מדינות ושהיא נאסרה באמנת ז'נבה עקב תלונות מרובות של שבויי מלחמה.

אז הנה השירים שהקלטתי עד עכשיו:

חולשה – נכתב ליום ההולדת של ליאור, שהיתה באותו הזמן חברה שלי, עכשיו היא כבר לא, לצערי.

למה את? – נכתב בערך שנתיים אחרי שנפרדנו, אבל הוא נכתב על התקופה של החצי שנה אחרי הפרידה שלנו, שהייתי מבולבל לחלוטין. אזהרה – השיר הוקלט ממש מזמן ולא על קיובייס, אלא על פולסאר והוא נשמע ממש ממש חלש, להגביר לפני ולהחליש אחרי
ואולי – הוא עוד שיר שכתבתי בשנת 1998, הוא הוקלט על ידי שני מיני דיסקים ומיקסר, כשאני מנגן על הכל, בלילה אחד חשוך של אוגוסט, כשהיא היתה בחו"ל והתגעגעתי. כל השיר נכתב ביום אחד, והוקלט בו ביום. האיכות מזוויעה, ההשפעות הן של גיל העשרה ומדובר בשיר רוק ולא בשיר יותר "קליל" כמו האחרים שלי.

טאבו – נכתב לפני בערך 10 חודשים (אולי?) על מישהי שאסורה עליי. מתישהו ניתן יהיה לשכוח מהעבר ואולי להפגש איתה שוב.

מה המצב? – הוא אולי השירים היחידים שכתבתי שלא קשורים לענייני אהבה אלא דווקא לפוליטיקה (יש עוד אחד, שמעולם לא הוקלט כי הוא גם ארוך וגם אי אפשר לשיר אותו, נכתב ב1996, אני אקליט אותו במלאת עשור)

אה, והדבר הכי הזוי, יותר מההפגנה נגד הפסיפלורה אתמול, היתה ההפגנה ממול שנערכה בעד פסיפלורה. אתם מוזמנים להרשם בעצמכם:

יש גם כתבת וידיאו בנענע שרואים בה את הגב שלי כל הזמן, ואותי מצלם….

One thought on “רצון

  1. אוקי.

    אז סבתא שלי שלחה לי עכשיו הודעה ואמרה שהופעתי גם בחדשות 10.

    כנראה שיותר משתלם לעשות הפגנות מטופשות מאשר פוליטיות.

Comments are closed.