אגב טוקבקיסטים ורגולציה

במשיכת קולמוס מצורפות שתי דרכים להפוך את הדיון באינטרנט להרבה יותר איכותי, אגב ישראל חסון.

הראשונה היא הוספת טראקבקים לאתרי חדשות, שיגרמו לכך שהבלוגים שמקשרים לכתבה יופיעו מעל הטוקבקים ויציגו דיון איכותי. אני לא מכיר הרבה מאוד בלוגרים שרק יצרפו לינק ויפחפחו.

 השניה היא פשוטה הרבה יותר. להותיר את המנגנון האנונימי של טוקבקים, אבל להוסיף את האפשרות למשתמשים רשומים. ומדוע שירשם משתמש? מסיבה אחת – חלוקת הכנסות. כל אתר חדשות יחלוק עם הטוקבקיסט אחוז מסוים מההכנסות מאותו הטוקבק, לכן יש להוסיף גם טוקבקים משורשרים ולינקבוע לטוקבקים. אותה תוספת תאפשר הצפה של תוכן איכותי על תוכן שנחשב מזובל.

יחד, על ידי צירוף שתי השיטות האלו, תרבות הדיון תפרח.

Technorati Tags: , ,

9 thoughts on “אגב טוקבקיסטים ורגולציה

  1. הבלוג הזה בנוי במיוחד בשביל לתת לאנשים מה לקרוא, אין מה להתבייש. הכתבה כתובה טוב, אגב, הייתי מוסיף ומרפד בלינקים לקריאות נוספות.

  2. אני מוכן להפוך למשתמש רשום בבלוג הזה ולהתחלק איתך בכל ההכנסות.
    אין עוררין על כך שהטוקבקים שלי לא רק יתרמו לתרבות הדיון, אלא לפעמים הם יהיו יותר ארוכים מהפוסטים שלך…

  3. אני לא רוצה לחשוב איזה תגובות יהיו בבלוגים אם הטראקבקים יהיו מעל התגובות… מה שאתה מציע אולי ישפר את התוכן באתרי חדשות אבל יגרום לאנשים לחשוב פעמיים לפני שהם נותנים קישורים לYNET

  4. נמרוד,
    אתה מוזמן להשתתף בהכנסות האתר. מעכשיו את כל הטוקבקים שלך אנא פרסם עם לינק לאתר מסוים, ודאג שהגראבטר שלך יהיה בצורת פרסומת.

  5. אני לא יודעת למה, אבל אני לא רואה את ווינט מחלקים הכנסות גם בעוד 200 שנים רחוקות.

    נ.ב – כתבתי את השורה הראשונה כי לא היה לי נעים לכתוב תגובה שכל התוכן שלה על הרעיון של ווינט וחלוקת הכנסות כ: "פחחחחחחח".

  6. נכון, ynet אולי לא יחלקו בהתחלה. אבל *אם ורק אם* המתחרים יתחילו לעשות את זה, אזי ynet יסבלו מהבעיה של ירידה בתוכן עקב הגירה למקומות אטרקטיביים יותר – מעין race to the bottom.

    אגב, אני מסכים איתך לגבי הפחפוח.

  7. איזה פרסומות?
    פרסומות זה לא מוסרי יהונתן. איזו חברה אני יכול לפרסם שנמנעת מביצוע פעולות לא מוסריות?

Comments are closed.