יש אנשים שפשוט מעצבנים אותך, לא?

לפעמים, יש אנשים כאלו שאתם לא באמת שומרים איתם על קשר. הם מתקשרים אליכם מדי פעם ואתם נחמדים למחצה, הם שולחים הודעות בגוגלטוק ואתם מתעלמים. עונים תשובות לאקוניות לעיתים ולעיתים פשוט לוחצים על הX הגדול. כשהם מציעים לכם דברים אתם מנסים להתחמק, ואז הם מציעים משהו יחסית מעניין, או פוגשים אתכם איפשהוא. שם מתחילות הבעיות.

אתם שוכחים, עקב הריחוק, כמה הם לא באמת מעניינים אתכם, כמה התאמצתם לא לענות להם עד כה. אתם שוכחים שהם מדברים בקול מעצבן, על נושאים מעצבנים ויותר מכל, עושים לכם כאב ראש.

אחרי הרבה זמן אתם מבינים את זה, הכאב הוא פיזי ונועד להרחיק אתכם. אתם לא באמת נהנים מאותם אנשים, אתם מתעצבנים קשות כשהם לידכם. כל דבר קטן שהם עושים משגע אתכם; אם זו הדרך שבה הם פונים אליכם, השאלות שהם שואלים שכל אדם אחר היה יכול לשאול, אתם פשוט מבינים שאתם פיתחתם אובססיה, או שאתם סתם מעדיפים לא להקשיב להם.

מה אפשר לעשות עם אנשים כאלו? (רצח הוא לא אופציה)
הערה מערכתית: (אני מקווה לזכור להוריד את זה עד הפרסום) הסרט הוא הקטע הראשון של הפרק הראשון בעונה ה11 של סאות'פארק, בה ראנדי מארש עונה ב"גלגל המזל" על "אנשים שמעצבנים אותך" בתור n*ggers במקום naggers.

10 thoughts on “יש אנשים שפשוט מעצבנים אותך, לא?

  1. אתה מספר סיפור ואז שואל בסוף את השאלה הלא נכונה.

    ההשאלה היא לא "מה לעשות עם אנשים כאלו?" אלא "מה אני צריך לשנות בעצמי כדי לא להתעצבן מאנשים כאלה?".

    אחרי שתשאל את השאלה הזאת, כל מה שאתה צריך לעשות זה להתבונן בהתעצבנות *שלך*. התשובות יבואו לבד.

  2. שכחת להוסיף אזהרת [גוף שני רבים], או שזו ברירת המחדל?

    אני עם חנן, בלי קשר לרמת האושר של שרי אריסון. כמה שזו קלישאה, עדיין המשפט הזה נכון: להתעצבן זה להעניש את עצמך על טיפשות של אחרים. אין מה לעשות, יש אנשים מרגיזים בעולם וכשמוכרחים להיפגש בהם צריך להשתדל לקצר ולא להתעצבן. זה מה יש. הרי לא תצליח לשנות אותם. מעטים יהיו שאכן ישתנו אם תקנה להם במתנה את "כיצד תרכוש ידידים והשפעה בחברה" מאת דייל קארנגי.

  3. יהונתן, אתה מתחיל איתי בשרי אריסון?

    גם אני יודע.

    ש: מה זה חמישים עורכדינים על קרקעית הים?

    ח: התחלה טובה.

  4. יחזקאל, במקרה הזה אפשר לומר אולי שלהתעצבן פירושו ללמד אותך לקח לעתיד שלא להתקרב למושא העצבים שוב.

  5. על כל כמה אנשים כאלה שמביאים לך את הסעיף יש אחד שאתה עושה את זה בשבילו…

Comments are closed.