אם תרצו: מתנועה פאשיסטית לארגון פשע

ההתעקשות של חברי תנועת אם תרצו להפגין נגד מסיבת יום העצמאות של הקרן החדשה לישראל כשהם עוטים מדי צה"ל עוד עשויה לעלות להם בסנקציות אחרות. התקציר, למי שלא נחת על כדור הארץ בשנה האחרונה, הוא שהארגון הפאשיסטי הוציא דו"ח שטוען ש92% ממקורות ישראלים שדיווחו לדו"ח גולדסטון נגד ישראל באו מארגונים במימון הקרן החדשה לישראל. כזכור, אחת הסיבות בגינה ישראלים רבים לא סיפקו מידע לועדה בראשות ריצ'ארד גולדסטון היתה שישראל מנעה מאותם אנשים לדווח ואסרה על מגעים, כמו גם לא נתנה תגובה רשמית. אולם, עם כל הרצון הטוב בצד, אנשי אם תרצו חצו ביום שישי האחרון את הגבול.
אם תרצו, אפשר לבזות מדים
חוק העונשין קובע בסעיף כי מי ש"משתמש ללא סמכות כדין במדים של צבא-הגנה לישראל או של משטרת ישראל או במדים רשמיים אחרים" דינו מאסר שבע שנים, וכי "מי שאינו חייל או שוטר והוא לובש את מדי הצבא או המשטרה, או לבוש הדומה להם, או לבוש הנושא סימן המיוחד לחייל או לשוטר, באופן ובנסיבות העלולים לגרום בזיון המדים האמורים, או מעסיק אדם אחר בעשיית אחד המעשים האלה, דינו – מאסר שלושה חדשים". ברור שאנשי תנועת אם תרצו הם אנשי מילואים, כשם שרבים מאנשי הקרן החדשה לישראל, אולם כאשר אינם בתפקיד נאסר עליהם להשתמש במדים.

המדים, כמו דגל המדינה וסמלה שמוגנים בחוק הדגל והסמל הם סממנים קדושים למדינה. הצבא אינו צבא פוליטי, ואסור על חיילים לטול על עצמם משימות פוליטיות. ההתחזות לחייל, לאוטוריתה צבאית, היא כה פסולה כי היא נוטלת מהמדינה את הסמכות העיקרית שלה: הסמכות להפעיל אלימות (גם אם שלא בצדק). עצם ביזוי המדים על ידי הכנסת מעורבותם למשחק הפוליטי פוגע בקדושתם. אנשי אם תרצו חצו את הגבול הזה ועברו על החוק. אם תרצו היא לא רק תנועה פאשיסטית, אלא גם ארגון פשע, שלא בוחל להשתמש במדי המדינה שלנו בשביל להציגה כאילו היא שלהם.

55 thoughts on “אם תרצו: מתנועה פאשיסטית לארגון פשע

  1. כל הנתונים כאן מתיחסים לאונ' בן-גוריון, נכון לחודש יולי 2010.
    במחלקה לפוליטיקה וממשל 11 אנשי סגל, מהם 9 המעורבים בפעילות פוליטית המציגה עמדות של השמאל הקיצוני. 6 מתוך 11 חברי הסגל הקבוע של המחלקה חתומים על מכתב תמיכה בסרבנים. זאת בהנהגת ראש המחלקה, ד"ר ניב גורדון, אשר קרא פעמים רבות (בהיותו בביקורים בחו"ל) לחרם תרבותי, כלכלי ופוליטי בינלאומי על ישראל. שתי החוקרות המוגדרות כ"עמיתות המחלקה", מוכרות בקרב הסטודנטים כבעלות תפיסה אנטי-ציונית. 8 מתוך 19 מרצים מן החוץ של המחלקה מביעים עמדות שמאל רדיקליות. 3 מתוך 6 דוקטורנטים במחלקה חתומים על עצומת תמיכה בד"ר ניב גורדון לאחר קריאתו לחרם בינלאומי על ישראל.
    .
    זה לא פאשיזם באיצטלה אקדמית? הרי אנשים כאלה מהווים פחות מ- 4% מכלל האוכלוסיה היהודית במדינת היהודים, היא מדינת ישראל. מה עוד שקיימות עשרות עדויות על כך שסטודנטים שאינם "מיישרים קו" עם המרצים סובלים בשל כך, עד כדי הורדת ציון ו/או לעג פומבי בכיתה.

    כל "פשעה" של תנועת "אם תרצו" הוא שהתנועה חשפה את הנתונים ובקשה מהנהלת האוניברסיטה לפעול לתיקון העיוות המחריד והבלתי מתקבל על הדעת הזה.
    .
    היות ו"יונתן הקטן" לא מסוגל להתמודד עם העובדות החמורות האלה, אותן חשפה תנועת "אם תרצו" ולא הוא, הצדיק -עיני-עצמו, הוא פונה לנאצות,הוצאת שם רע, הוצאת דברים מהקשרם, עוות עובדות, חצאי אמיתות ועוד שיטות שהרברט מרקוזה המליץ עלהן כשאין משהו אמתי לומר.

  2. מה זה השטויות האלה? אם זאת הרמה שהעו"ד מציב, רחמנות על לקוחותיו

  3. הכותב הוא שמאלני. אם אירגון שמאל היה משתמש במדים בהפגנה, הכתבה הזו לא הייתה קיימת. אנשים כמוך צריכים להיות מאחורי סורג ובריח כשתנועה פאשיסטית אמיתית תעלה לשילטון וזה לא רחוק.

  4. יונתן קלינגר. אתה מתחזה. ואתה מוזמן לתבוע אותי על פשיזם, שותף בארגון פשע או סתם על הוצאת דיבה או לשון הרע.

  5. אתה מגוכח דניאל. יהונתן קלינגר יותר אינטלגנט מכל אונה שלך בנפרד וביחד.

Comments are closed.