זה לא אני שמאחורי סורגים, זה העולם

לא עברו שעתיים מהאירוע ופארש כבר מכחישים קשר….

היום השתתפתי בפעילות מוזרה ומעניינת של פארש ליום הבחירות. התחפשנו כולנו לזומבים והלכנו איימים ברחובות תל-אביב. זה החל כשזומבים הסתערו על אדר שלו, כתבת וואלה! שבאה להצביע בקלפי ברחוב רש"י, והמשיך לתוך כיכר רבין. שתי תובנות עלו לי מהאירוע, הראשונה חברתית והשניה אנקדוטאלית.

PICT1361_R.JPG
בתמונה: זומבים רודפים אחר אדר שלו. (לבקשתה של אדר התמונה הוסרה)

התובנה הראשונה היתה קצת אסקפיסטית, וקצת מצחיקה. אני לא חושב שאלו שהשתתפו בפעילו היו הזומבים, הם הפעילו את הראש ועשו דברים. הזומבים האמיתיים היו אלו שלא עשו כלום, שחיו את חיי הטלויזיה שלהם, בלי יכולת ורצון להשפיע, חיי בינונייות רגילים.

דוגמנית מחלקת חתימות לזומבים, האין זה מוזר?

התובנה השניה היתה כשהגענו לכיכר רבין. פתאום מצאנו עצמנו ליד עמדה שבה כוכבות "הדוגמניות" מחלקות חתימות. באותו הרגע עטו הזומבים על עמדת החתימה. הדוגמניות לקחו את תעודות הפטירה של הזומבים והחלו לחתום. באותה המידה יכלו לחתום על ערבות בנקאית, תעודת יושר או התחייבות למתן שירותי מין לכל החיים.

דוגמנית חותמת על תעודת פטירה

בעצם שתי התובנות הן שני צידי המטבע. החיים מנכרים אותנו, מרחיקים אותנו יותר ויותר מהאושר, גורמות לנו להיות אדישים לסביבה עד כדי כך שאנו עושים הכל בצורה אוטומאטית. לא חושבים על ההשלכות ולא חושבים על דרכים יותר טובות לעשות דברים. אולי צריך לשנות את זה, ללכת פעם אחת בצורה שונה.

בינתיים, לא לשכוח להצביע למכרז החברתי, רק עוד שבוע וקצת.

6 thoughts on “זה לא אני שמאחורי סורגים, זה העולם

  1. אבל איזה מביך זה ששמת אותי בפוקוס. תקטין או תטשטש קצת.

  2. לא מעט, אבל אני מניח שהן יעלו לאתר פארש תוך כמה ימים, אז אני לא מעלה אותן לכאן, זה סתם מועקה ואני לא מנהל גלריה… אם אתה רוצה אני אשלח לך בפרטי.

Comments are closed.