אל תקח דייט ראשון לפיק-אפ בר

0.
לא מעט פעמים לקחתי דייטים ראשונים לפיק-אפ בר. אחת המטרות המוצהרות למחצה היתה להראות בקיאות ברזי הברים התל-אביביים, המטרה הפחות מוצהרת היתה לקחת אותה למקום שבו הברמנים מכירים אותי ומרעיפים עליה שתיה בחינם כדי להרשים אותה. תמיד זה אותו בר, חשוך, רועש קצת, כל הלקוחות הקבועות מכירות אותי, אף אחת מהן לא נכנסה איתי למיטה.

1.
החסרון העיקרי בלהגיע לפיק-אפ בר עם דייט הוא שבבר עצמו יש גם בחורות שמחפשות. אז נכון, אתה גם נראה מסקרן בעיני הבחורות הפנויות, אתה מגיע לשם עם מישהי, בדרך כלל מוצלחת יותר מהן, בדרך כלל נוגעים קצת אחד בשני, אבל לא יותר מדי. את המתח המיני שומרים לאחר כך. כלומר, זה כמו להביא סנדביץ' מהבית למסעדה. אתה לא בא כדי להנות מהאופי המקורי של המקום, אתה מתעל אותו לכיוון אחר.

2.
אתה מתחיל לדבר איתה והכל, ואז הטלפון של אחד מכם מצלצל. בדרך כלל באחת-שתיים בלילה יש אוכלוסיה אחת שמצלצלת או שולחת את הSMS האלמותי "ער\ה?". במקרה שלה זה היה החבר לשעבר שמתעניין במעשיה בחצות הליל ומשהו, במקרה שלך זו היתה החברה לשעבר שמתקשרת ומחפשת בר לצאת אליו על אלנבי. אתה, כרגיל, ממליץ לה על הקבוע שלך, כשאתה מניח שהיא לא תבוא. הדייט, בצורה נונשלנטית, ממשיכה להתכתב עם האקס. לאף אחד מכם לא נח עם זה, אבל עוד פחות נוח מהאקסים.

3.
האקסית נכנסת לבר, ולא עם בן הזוג שלה, כמו שקיוות שיקרה, קצת לנקר לה עיניים, קצת לגרום לה לחשוב על זה, קצת מהכל, אלא דווקא עם חברה. חברה שנראית טוב אפילו. לא סתם שתיהן מאופרות, לבושות יפה והכל, אתה יודע שהן באו לבר לחפש זיון. אתה גם יודע שאתה לא יכול לתת להן את זה. אתה יותר מכל יודע שהאקסית שלך, האקסית היחידה שאתה עוד שוכב איתה מדי פעם, גם רוצה אותך באותו הרגע.

4.

בנות מתנשקותאתה מזמין את האקסית וחברתה לדרינק. נחמה וחצי, אם לא להרגיש את הטעם של הלשון שלי, אז שלפחות תרגיש את הטעם של הצ'ייסר. אתה גם יודע, יותר מכל, שהחברה שלה לא פחות מעוניינת בך מהאקסית. אתה יודע שיש מצב ואתה בטוח יודע שאם אתה תעשה משהו בכיוון אז הדייט שלך, שעוד לא התנשקת איתה אבל כבר מתחילה להרגיש לא בנח עם כל הסיפור, תזכור לך את זה לכל מערכת היחסים שלכם, וזו, כמובן, עשויה להחזיק הרבה יותר מיומיים. מצד שני, זה דייט ראשון, וככל הנראה אם משהו יקרה כאן זה לא יהיה סקס, זה יהיה במקרה הטוב קצת נשיקות ואולי שליחת ידיים לאיזורים אסטרטגיים. אתה מבין שעשית טעות, ברור לך שהיית צריך לצאת לבר לבד ולפגוש את האקסית והחברה שלה, ברור לך שאתה לא יודע עד כמה זה רע לעשות טעויות. אבל מה לעשות, דברים טובים, כמו צרות, באים בקבוצות.

Image cc-by vivahate

5.
האקסית מאוכזבת, גם הדייט שלך, והגרוע מכל – גם אתה. אין לך כל סיכוי לצאת מכאן עם משהו חיובי. במקרה הטוב ביותר האקסית לא תתפוס סקס הלילה ותוכל לצפות לקבל ממנה את הSMS האלמותי מחר בחצות שוב, משהו כמו "איך היה הדייט שלך?" בציפיה שתענה לה "מאכזב" ושהיא תבוא לנחם אותך. אתה יודע שזה לא יקרה; אתה יודע שגרוע מכל, עם כל התכניות שלך להכניס את האקסית למיטה עם חברה שלה, אתה לא תעשה את זה היום. אתה מגיע הביתה ומרגיש רע מאוד, רע כל כך על הכל, אולי לא היית צריך לצאת בכלל? אולי היית צריך לעשות משהו אחר.

6.
אל תקח דייט ראשון לפיק-אפ בר, אתה יודע מה, אל תצא לדייטים ראשונים.

7 thoughts on “אל תקח דייט ראשון לפיק-אפ בר

  1. i liked your honesty in what you wrote, a lot of it a lot of people would have trouble admitting.
    but maybe you should stop thinking you are out to show what an impressive man you are and try to prove yourself based on yourself. stop playing games?

  2. 2. האם אני היחיד שמתעלם מהסלולרי בזמן שאני יושב (ונהנה) בפאב עם מישהי, בעיקר אם מדובר בדייט ראשון-שני?

  3. סטארטאפיסט,
    חלק מאיתנו מחזיקים טלפון לצרכי העבודה ולא יכולים שלא לענות לו, ולכן אם מתקבל SMS חייבים לענות.

    מיה,
    אני חושב שהפסקתי עם המשחקים. כשכתבתי את הפוסט הזה הייתי אדם יחסית שונה ובתקופה טיפה אחרת בחיים. מצד שני, זה לא החזיק מעבר לדייט שני.

  4. שיחות עבודה באחת-שתיים בלילה? אבוי.

    אני יכול להבין את ההגיון מאחורי קריאה של SMS שמתקבל (או הצצה בשם של מי שמתקשר אליך) בשעות האלו – אולי באמת מדובר במשהו חשוב. אבל לענות לאקסית באמצע דייט \ לענות ל-SMS "ער\ה"? זה כבר נשגב מבינתי.

  5. הלקוחות שלי אוהבים אותי זמין 24 שעות, ותאמין לי שזה מה שנותן לי יתרון תחרותי לפעמים.

  6. אתה מחוזר ומוצף ומחפש ולא מוצא ויש כל כך הרבה וכל כך נגיש אבל זה לא זה. והן באות והולכות ורוצות ולא רוצות ואתה לבד, והלב רוצה לאהוב.
    אני חושבת שטוב לו ללב ולגוף להיות רעב, לצום לתקופת מה ולבוא נקי, רוצה, תמים כמו ילד.
    וכשהיא תבוא, תהיה רק איתה, בלי הפיקאפים המבטים החיזורים, האקסיות. תן לאהבה את הכבוד והמקום שלה.
    ושיהיה כמה שפחות כואב, מיכל

Comments are closed.