« סתם פוסט | Main | יום שלישי »

July 11, 2005

עדכון ועוד שטויות

תמצאו את זה בבלוג החדש (מוביל לדף חיפוש)

כמעט סיימתי להעביר את הדירה ואני עסוק בכל מיני שטויות אחרות. בעיקר קשור לעובדה שיש לי להתחיל ללמוד לבחינות לשכה, אבל זה לא מעניין אף אחד. או שאולי כן?

מבין המטלות שרשמתי כבר בוצעו הבאות: 1 (חלקית), 3 (היום אחה"צ יבואו), 5 (היה מבחן, ואני אספר עוד מעט), ו6.
שלושה, שבוצעו בצורה רשלנית ביותר. אבל בסדר.

אז נתחיל לפי המספרים:
(1) נשארו לי להביא מקיסריה עוד את הכביסה המלוכלכת, המכונת כביסה, הפסנתר והמייבש. שאר הדברים כבר בדירה בתל-אביב, חלק עדיין בארגזים, אבל יהיה בסדר.
2. סיימתי לקדוח חורים בתקרה (תודה גיא שוורץ) ולחבר את החשמל לבסיס, אבל טרם יצא לי לחבר את המאוורר עצמו לתקרה ולחשמל אלא רק את הבסיס שלו. בכל מקרה, זה סיפור של 10 דקות שאני אצטרך לפנות
3. היום בשעה 16:00 עד 18:00 צריכים להגיע המובילים לקחת את הפסנתר, מכונת כביסה ומייבש, אז נראה.
4. אני אעשה
5. אז זהו. ישבתי אצל ידידה שלי ביום שבת ללמוד למבחן שחשבתי שהוא ביום שני, ואחרי דיונים מעמיקים בנושאים שלא קשורים לחלוטין למתמטיקה (אנו משפטנים) נכנסנו לאתר של מכון כהן וגילינו שהמבחן מתקיים ביום א' ולא ביום ב' כמו שחשבנו. אז מהר נכנסתי למצב פאניקה והמשכתי ללמוד. בערך בשעה 22:00 ביום שבת יצאתי לסופר לקנות דברים למקרר (אגב, בחדרה יותר זול) ושבתי לדירה בת"א. קמתי ב7 בבוקר, שעה לא אנושית לכל הדעות - אך בכל זאת יותר מאוחר בערך בשעה ומחצה משעת היקיצה ה"טבעית" שלי בתקופת ההתמחות, הגעתי לאוניברסיטה להבחן. אחרי המבחן יצאתי לעבודה והגעתי למשרד בשעה 11. חיים שכאלה.
6. תליתי, למרבה הפלא. אפילו בשני החדרים
7. מצאתי דווקא אחד נחמד באייס. הוא לא נכנס לאוטו שלי, אני צריך ללכת לקנות אותו ביום אחר. הוא בסדר. [לא בוצע]
8. עוד לא הרכבתי, גם עוד לא קניתי. אני צריך לקנות ולהרכיב מדף תבלינים וכו' על מנת שיהיה לי טיפה יותר מקום במטבח. אני גם צריך לקנות כזה שמחזיק כלים אחרי ששוטפים אותם כדי שיהיה לי איפה לשים כלים.
9. עוד לא עשיתי, והמיטה צריכה כבר להגיע. אני אתקשר עוד חצי שעה, מבטיח.
10. ברור שלא עשיתי, עוד אין לי אינטרנט בבית.
11. עובד על זה, בקרוב צפו לשינויים, ותודות למפרסמים. מצלמרשת של הדירה תעלה לכשיהיה לי אינטרנט בבית ותהיה גם אפשרות לאנשים להוסיף פוסטים אורחים אם הם מעוניינים, למרות שלא נראה לי. חוצמזה אני אשפץ את הסגנון והעיצוב כי נראה לי שזה מתחיל לשעמם אתכם.
12. מה פתאום, נראה לי שאני הזיתי; אני בחיים לא אצליח לעשות את זה. וכתמי צבע הם אותנטיים....

בכל מקרה, אני מקווה היום לסיים עם הכל, יש לי יום ארוך. מחר גם כן; אבל יום רביעי-חמישי-שישי-שבת ואז פגרת בימ"ש, אני אוכל סוף סוף לנוח טיפה.

לילה טוב

נכתב על ידי jk ביום\שעה July 11, 2005 09:55 AM

Comments

Post a comment