« האדם מחפש משמעות:: בחורות בליסינג | Main | המיסים שלי משלמים על זה? »

December 23, 2006

פוסטקשה:: גברת נבאדה והאינטרנט הזה

תמצאו את זה בבלוג החדש (מוביל לדף חיפוש)
לא מיס נבאדה, אבל קרוב מספיק, לא?
לא מיס נבאדה, אבל קרוב מספיק - הפליים ביום ו' בערב.
טוב, נתחיל ככה: תקראו את הפוסט הזה. (לא ידידותי למקומות עבודה, צעירים מתחת לגיל 18, חולי לב, חולי סכרת, אנשים חולניים ובכלל לא מומלץ. מכיל תמונות קשות לצפיה.)

מיס נבאדה, קטי ריס, אבדה את כתרה השבוע עקב חשיפת תמונות שמציגות עירום חלקי, סימולציה של מין אוראלי ועוד שלל דברים שתמצאו ככל הנראה בפליים בכל יום שישי בערב. (גילוי נאות וכו'). בכל מקרה, האתר שהעלה את התמונות הוא לא יותר מבלוג - Splashnewsonline, אתר פאפרצי קטן שלא היה מוכר במיוחד עד כה, קיבל את מנת הפרסום שלו.

אני חייב להודות שאני מסתובב לכל מקום (כמעט) עם מצלמה ומחשב. תמיד אני ממהר לצלם דברים לאלבום האישי שלי כדי שיהיו לי תיעודים של זכרונות של רגעים שמחים בחיים, אבל האם זו סיבה להדיח מישהי מתפקידה כ"מיס נבאדה"?

מצטער להשמע ליברל מצד אחד, ומצטער להשמע שוביניסט מצד שני. אבל (א) לכל אדם יש זכות על גופו, וזכות לפרטיות וכל מה שהוא עושה הוא עניינו, וכל עוד הוא עומד בתפקידו - הרי שאין בכך כל בעיה. את מיס נבאדה בחרו, תסלחו לי, לא בגלל האופי המרשים שלה אלא בגלל איך שהיא נראית בבגד ים, לא? ולכן המראה של גב' ריס הוא חלק אינהרנטי מהזכיה שלה. אותו מראה הוא גם מה שמאפשר לה לעשות את זה ככל הנראה, לא? אז אם אתם כל כך רוצים לראות אותה בבגד ים, אתם גם תאהבו לראות אותה בלי בגדים (ב) תסלחו לי, אבל מה שהגברת היקרה עשתה הוא (ב\1) לא כל כך חריג \ובמיוחד לא בנבאדה ו(ב\2) ממש משהו שכל אחד היה מת שחברה שלו תעשה, לא? הרי הצביעות אצל אותם השמרנים שמנסים לטעון שתחרות שמבוססת על מראה חיצוני קשורה להתנהגות היא הדבר הצבוע ביותר שניתן לעשות.

שערוריות מין, גם אם לא חזותיות כמו התמונות האלו, היו מסוג השערוריות שקידמו קריירות של כוכבות מוסיקה, פוליטיקאים ועוד. ולאף אחד כבר אין בעיה היום עם המראות הקשים שמוצגים כבר היום שם, לא? האם אנחנו נהנים יותר לחפש שערוריות סקס של מי שלא מודה במפורש שהוא במקצוע כשיש לא מעט כאלו שמודים ומתפשטים בחינם?


Technorati Tags: , ,

נכתב על ידי jk ביום\שעה December 23, 2006 04:03 PM

Trackback Pings

ניתן לשלוח טראבק כאן

Comments

תמונת המשתמש

חנן כהן
December 23, 2006 07:09 PM
לינק ישיר לתגובה זו

מיס נוודה זה כמו מיס פתח תקוה?

תמונת המשתמש

יהונתן
December 23, 2006 07:35 PM
לינק ישיר לתגובה זו

לא,
פתח תקווה לא קיימת. נבאדה כן.

תמונת המשתמש

נמרוד ברנע
December 25, 2006 01:12 AM
לינק ישיר לתגובה זו

יהונתן, אם יש כאלה דברים בפליים בימי שישי אולי אני אתחיל לבוא לשם ;-)

תמונת המשתמש

לנה
December 29, 2006 03:54 PM
לינק ישיר לתגובה זו

לא מבינה את ההתקוממות שלך.

זכותם של מארגני התחרות לקבוע כל דרישה שנראית להם עבור המלכה. הם קובעים סטנדרטים שקשורים בהתנהגות המינית שלה, היא מביעה הסכמה איתם בכך שהיא משתתפת בתחרות. נראה לך צבוע? בעיה שלך. היא הפרה את הכללים שהתחייבה להם, וזו אכן סיבה להדיח אותה.

תמונת המשתמש

יהונתן
December 30, 2006 03:49 PM
לינק ישיר לתגובה זו

כן, נראה לי צבוע שאם היא יפה (תעשיית היופי קשורה ישירות, כך לפי הפמיניסטיות לפחות, לפורנו) אז הם פתאום מתחסדים.

Post a comment