אקטיביזם, כישוף ופרס

(ויה יובל דרור) אני עדיין בניכר, ואין באפשרותי לעשות זאת ולכן אני מוכן לחלוק עמכם את השיטה בכדי שאתם תעשו מצווה (תרתי משמע); אני אתן לכם את כל הפרטים, אעביר את החומר קצוץ דק דק כדי שתוכלו לעשות איתו את מה שצריך וראוי לעשות במדינה שומרת חוק ודמוקרטית ואתם, מצד שני, תזכו לברכה, מצוות וגם אולי להיות אלו שיעצרו את הזוועה.

מספר רבנים, שלטענת התקשורת מזוהים עם בד"ץ העדה החרדית, החליטו לעשות מעשה על מנת לעצור את מצעד הגאווה. אותם רבנים גאונים הטילו פולסא דנורא על אלו שישתפו פעולה עם מצעד הגאווה, ולדבריהם "יחושו בנפשם מקללה אשר תבא אליהם ורעה תרדם, לא ינקו מעוונם, מדיני שמים בגופם, בנפשם ובממונם." () שמות אותם רבנים גאונים בישראל: יצחק טובייה וייס, משה שטרנבוך, מאיר בראנסדארפער, אברהם יצחק אולמאן, נפתלי ה' פרנקל, יהושע ראזנבערגער ויעקב מענדל יאראוויטש. זכרו שמות אלו היטב.

אלא מאי, שבישראל יש דין, יש דיין ואפילו יש יועץ משפטי לממשלה. יש גם משטרה שאמונה על אכיפת החוק, בין היתר המשטרה אמונה על שמירה על בטחון האזרחים וחקירת עבירות. אם נודע למשטרה כי נעברה עבירה, עליה לחקור.

לכן, אני מבקש מאחד מכם לגשת לסור לתחנת המשטרה הקרובה ולדווח כי נעברה עבירה; חוק העונשין בישראל (סעיף 417), בין היתר, אוסר על "כישוף", ולדבריו: "המתחזה לעשות מעשה כישוף בכוונה לקבל דבר, דינו – מאסר שנתיים; לענין סעיף זה, "כישוף" – לרבות מעשה קוסם והגדת עתידות." ככל הידוע לי, פולסא דנורא הינה כישוף ואותם רבנים נכבדים עברו על החוק ודינם שנתיים מאסר. באותה ההזדמנות אני מאמין שהאישום יכול להיות גם על "איומים", אז תתלוננו כבר על שניהם.

הראשון שיבצע את הפעולה המבורכת, יסרוק את טפסי התלונה במשטרה וישלח לי עותק בדואר אלקטרוני או יתן לינק לתמונה בתגובות יזכה בנגן iPod Shuffle 512 מגה בן שנתיים בערך, במצב טוב וללא אזניות (התמונה להמחשה בלבד)

13 thoughts on “אקטיביזם, כישוף ופרס

  1. פולסא דנורא היא פנייה לאל שיעניש אדם, וככזו איננה בגדר 'כישוף' אלא בגדר 'תפילה'.
    אני חייב להודות שהחוק הזה הוא דבר מזעזע, ועדיף שלא להיעזר בו. האם אנחנו צריכים להזכיר לעולם שיש חוק שאוסר על אנשים להיות ויקאנים?

  2. נדב,
    אני לא בטוח ש"יחושו בנפשם מקללה אשר תבא אליהם ורעה תרדם" היא קריאה לאל, זה נשמע יותר כמו איום.

  3. אבל הם לא מקבלים מזה כלום (זולת אולי סיפוק).

  4. גורע,
    שלח לי מייל בפרטי עם הפרטים אליהם לשלוח את האייפוד. (או שנפגש במצעד ואני אעביר לך אותו)

  5. אחחח, יהונתן, אני עובד כל כך קשה כדי להביא אנשים למצעד שאשמח לראות אותך שם בלי שום קשר לאייפוד.

    :)

  6. מסתבר שאתה פאשיסט הרודף אנשים על מחשבותיהם. מה אכפת לך אם ירקדו כל הלילה ויעשו קולות והתנשפויות ויצטטו פסוקים, הרי אתה לא מאמין בזה, נכון? בכך שאתה קורא להעמיד אותם לדין אתה מוכיח אחת מהשלוש:
    1. או שאתה כן מאמין בכישופים שלהם ורק עושה את עצמך "נאור" ו"מתקדם".
    2. אתה חשוך ורוצה שתפעל משטרת מחשבות בדיוק כמו שש"ס עושים ורוצים.
    3. אתה סתם אוויל חסר עיקביות ותפיסת עולם מגובשת.

  7. דור,
    1. אני לא מאמין בכישוף
    2. אני לא מפעיל משטרת מחשבות
    3. קריאה לאלימות היא לא ביטוי שאני רוצה לצנזר, אני רוצה לאפשר אותו ולאחר מכן להעניש עליו – כמו בדיוק שאני בעד החמרת ענישה על עבירות מחשב, בין היתר כאלו שגורמות למחשבים להציג פורנוגרפיה באקראי.

Comments are closed.