« Gan Shula Newsletter | Main | Gan Shula Newsletter »

May 04, 2003

לא כל סיפור נגמר טוב

תמצאו את זה בבלוג החדש (מוביל לדף חיפוש)


13.4 לא כל סיפור נגמר טוב

ובמיוחד הסיפור שלי, שלא להיט בכלל, העובדה היא שהיום יום שני, הרביעי במאי ואני לבד, זה אולי כי הייתי יותר מדי נואש, זה אולי כי לא ניסיתי מספיק, וזה אולי כי אני פשוט נועדתי להיות ככה.

אז בעצם מה עשיתי פה לא בסדר? זאת שאלה טובה? האם היה משהו שכן הייתי יכול לעשות בסדר? האם זה הכל? האם ידעתי את כל הנתונים? האם יש עוד שאלות?

בעצם זה נגמר בזה שאני שלחתי לה הודעה שחושפת את הכל, משהו כמו "אז למקרה שלא הבנת, אני מנסה לצאת איתך ואת פשוט יכולה להגיד לא אם את רוצה" ואז גם שלחתי לה משהו כמו "זה לא שאת הבחורה היחידה בעולם, בעצם את היחידה שמעניינת אותי כרגע"

אולי אני גם צריך להסביר את מה שקדם לזה, היו לי שני כרטיסים חינם להופעות בים המלח, והזמנתי אותה לבוא איתי, היא אמרה שאולי היא תבוא, ואז היא בטלה. אני כבר הייתי שיכור לגמרי או משהו כזה אחרי ארוחה עם שמעון פרס, ובאתי הביתה וראיתי את ההודעה שלה, אז החלטתי להגיב, וזה בעצם מסביר הכל.

את הכרטיסים חינם קיבלתי מאח שלי, אחרי ששבוע לפני זה ביקשתי ממנו לזכות בשבילי בכרטיסים לירמי קפלן כדי שאני אוכל להזמין אותה אחרי הפסיכומטרי שלה, אבל לא משנה, באותו יום היא גם הבריזה לי.

ישבנו ביחד שבועיים לפני הפסיכומטרי שלה במועדונית, והיא אמרה שהיא רוצה לקנות נעליים חדשות, אז אמרתי שביום של הפסיכומטרי שלה, אחרי המבחן, אני מזמין אותה לבוא איתי לסיבוב קניות או משהו כזה, היא אמרה שכן. אבל מה, היו לה דברים יותר חשובים לעשות וחברים לראות, אז נותרתי לבד.

היא הרגישה קצת רע על זה שהיא מבריזה לי, אז קבענו לעשות משהו באותו שבוע, זה אפילו היה נשמע כאילו היא מעוניינת לראות אותי, אבל בסוף לא ראיתי אותה, לא נורא.

אני בסך הכל רציתי להזמין אותה לצהרים לאכול משהו ולשמוע על מה יש לה לדבר, אבל מה, היא לא יכלה, היא ברחה ממני, אולי היא פחדה. כנראה היא שמעה עלי שמועות זדוניות.

נכתב על ידי jk ביום\שעה May 4, 2003 02:01 AM

Comments

Post a comment