« הצביעו, בכל מקרה תגיעו לגיהנום | Main | פצעי מלחמה »

March 25, 2006

לוחות זמנים של רכבות

תמצאו את זה בבלוג החדש (מוביל לדף חיפוש)

אני חושב שהצלחתי השבוע לקום כמעט בכל שעה אפשרית של היום, ולפחות להיות ער בכל שעה. בעוד שאני יושב על ההרצאה שלי להיום, שצריכה להיות בשעה 15:00, ואני בספק אם היא תחל לפני השעה 18:00, כמו שאני ראיתי שדברים מתקדמים אתמול. בינתיים אני נהנה מהבריזה של שש וחצי בבוקר על החלון. לים יש אפקט מרגיע כלשהו עליי.

אתמול בלילה, מעט אחרי חצות, התחברתי ורציתי, באמת רציתי..., לכתוב סיפור בהמשכים. כזה כמו שלולה התחילה לכתוב ולא סיימה אף פעם. אבל לא הצלחתי, הייטי טרוד בדברים אחרים. התיישבתי וקראתי את המדריך המפורט לאוראלי בynet, ונחמד שאין להם חדשות יותר חשובות ביום שישי בערב, אולי הגיע הזמן ששלושה ימים לפני הבחירות אף אחד לא ידבר על פוליטיקה.

אווירת טרום הבחירות כמעט ולא מורגשת. לא ברשת, שאדישה וכותבת לא מעט על למה לא להצביע, לא לא על למה כן. אפילו וואלה! הקדישו לכך פרויקט מיוחד. בפעם הראשונה בחיים אני מצביע ולא בלב שלם, והעניין לא קל. היה לי קל הרבה יותר אם ברונפמן היה מחליט לרוץ, כי אז היה מישהו שהייתי יכול להאמין בו, מישהו שאפשר לסמוך עליו. מההצבעה שלי לעבודה אני לא אתאכזב, אני מקסימום אופתע. אני לא מצפה ליותר מדי מהם, רק שיחזיקו את אולמרט מלעשות את מה שהוא רוצה לעשות.


לא נורא, אבדה הצבעה אחת, אבל לא בוכים על מנהיג שנרצח חלב שנשפך, אולי זה אחד הדברים בלהתבגר, שלומדים שאין לך למי להאמין יותר, וצריך להתפשר. אולי זה אחד הדברים שאני אצטרך להתמודד איתו, שאני באמת לא יכול להשפיע אלא אם אני אתחיל לעשות דברים.

אני רק חושב על כל מה שכן עשיתי, ואני יודע שאם כשהייתי עושה אותם מרצ היתה מאחורי הייתי יכול לעשות יותר. אבל מרצ בחרה מסיבות אישיות לא לתמוך במאבקים שניסיתי לנהל, אז עשיתי את כל מה שיכלתי עם מעט החברים שכן עזרו, ועזרו מעבר לכל עזרה שיכלתי לקבל.

הפייט האמיתי יהיה אחרי הבחירות, על לקדם נושאים חשובים באמת, על לבנות לובי נורמאלי בכנסת שיטפל במה שצריך לטפל ועל לקדם מדינה שהאזרחים בה הם לקוחות שמקבלים שירות ולא נתינים כמו היום. עוד יבוא השינוי.

נכתב על ידי jk ביום\שעה March 25, 2006 07:19 AM

Trackback Pings

ניתן לשלוח טראבק כאן

Comments

תמונת המשתמש

pijama lola
March 25, 2006 09:56 PM
לינק ישיר לתגובה זו

תפסיק לכתוב בכאלה שעות. "הייטי" טרוד?
אגב, מתוכנן (בקרוב) המשך לסיפור.

תמונת המשתמש

יואב
March 26, 2006 12:45 AM
לינק ישיר לתגובה זו

יהונתן,
אל תדאג. מיום רביעי ה-29.3 ובעזרת האייטמים שנדחוף, נשוב
לקדם את האג'נדה האזרחית במדינה שלנו.
בשאיפה, תהיה מפלגה אזרחית לא-דתית אחת לפחות בכנסת הקרובה,
אבל גם אם לא תהיה אנחנו נהיה שם בשביל לדחוף את העסק.
יואב.

תמונת המשתמש

יהונתן
March 26, 2006 10:23 AM
לינק ישיר לתגובה זו

צודקת, כנראה ש"הייטי" טרוד מדי.