« גיהנום אקוסטי | Main | התחזית של אתמול »

November 10, 2006

Lifebytes:: מכחישי פתח תקווה ויאיר לפיד

תמצאו את זה בבלוג החדש (מוביל לדף חיפוש)
"לא רק מכחישי שואה יש באינטרנט, אלא גם עדה שלמה של מכחישי פתח תקווה. איך אתה מצפה שילד שנדרש לעשות עבודה על פתח תקווה לא יפול למלכודותיהם כאשר הוא הולך ובצורה תמימה מחפש באינטרנט על פתח-תקווה?" (תשובה שיהונתן קלינגר לא נתן לאלי הכהן ממכון נטוויז'ן לחקר האינטרנט אחרי הרצאתו על מכחישי שואה באינטרנט, 07.11.2006)

"יהונתן, יש הבדל בין ידע שדורש הכשרה של שנים כדי להבין ולעבד, לבין לקרוא עיתונים." (תומר ליכטש מסביר ליהונתן קלינגר למה וולווט לא נחשבת "מוכשרת מקצועית" בדיון אגבי על הבועה הטכנולוגית, "רעש בבועה", מאבד תמלילים, 05.11.2006)


(cc) Brendan_Adkins
"אמר יאיר לפיד:..." (גרפילד מראה לכולנו מיהו באמת בעל המצוע כדי להיות "מוכשר מקצועית", "אלימות דתית V. אלימות דתית", 05.11.2006) "לגבי המשפט של יאיר לפיד. כן אני יודע שהוא חרא של ציטוט. אבל הבאתי אותו בעיקר בגלל הטור האחרון שלו בשבת." (גארפילד מתנצל, 06.11.2006)

"גילוי נאות: עורך דין" (יהונתן מסביר בתגובה בגלוב למה לא להקשיב לו, 05.11.2006)
"להפתעתי הרבה התברר כי מספר אתרים בקבוצת התקשורת GoGay חסומים בהגדרות ברירת המחדל, משום שהם מוגדרים כ'אתרי סקס' או בעלי תוכן בלתי הולם" (טל איתן, יו"ר קבוצת התקשורת GoGay במכתב לחברת אלאדין הדורש להסיר את החסימה לאתרי הקבוצה, 08.11.2006).

כאשר חברות מסחריות לא יודעות כיצד להתמודד עם מציאות חדשה, הן בדרך כלל "ממנפות". (גל מור,"מסעודה משדרות מתה" ynet, , 26.10.2006)

בוא נמנף לך את העסק
מנוף, (cc) Xurble
"אז שאלתי אותו: "קבוצת אתרי GoGay?" זה מינוף? כי למיטב ידיעתי "אתרי" GoGay הם אתר אחד" (יהונתן קלינגר לטל איתן בשיחה שמעולם לא התרחשה).

"אתם צריכים להבין את גודל התופעה, מדובר במכחישי הומופוביה. הם מרימים אתרים באינטרנט יום יום וטוענים שההומופוביה לא קיימת, איך אתה מצפה שילד שנדרש לעשות עבודה על הומופוביה לא יפול למלכודותיהם כאשר הוא הולך ובצורה תמימה מחפש באינטרנט על הומופוביה?" (אלי הכהן, בהרצאה על מכחישי הומופוביה שמעולם לא התקיימה)

רוחמה אברהם, צילום אילוסטרציה
(cc) an_conoclasst
רוחמה אברהם לא נכנעת: "מי שהזדרזו להספיד את חוק הברים, צריכים לאכול את הכובע" (הטוש, 07.11.2006), יהונתן קלינגר בתגובה: "אפשר צ'ייסר של ויסקי בצד? זה קצת לא טעים בלי אלכוהול".

"חברת הכנסת רוחמה אברהם, הבנו שאת רוצה לבטל את מוסד הנשיאות. אני, אישית, אפילו תומך בכך בכל ליבי ומאחל לך הצלחה בתחום. אבל, דחילק, בואי נאפשר למוסד הזה לגווע עם טיפת כבוד, טוב? לא צריך לבעוט בו כשהוא כבר מחרחר על הקרקע." (iod ממשמר הכנסת מציע לרוחמה אברהם לחפש נושא אחר שיהיה טיפה יותר פופוליסטי, אחרי שכשלה עם חוק הבארים, 06.11.2006)

נכתב על ידי jk ביום\שעה November 10, 2006 12:11 AM

Trackback Pings

ניתן לשלוח טראבק כאן

Comments

תמונת המשתמש

ג'
November 10, 2006 03:53 PM
לינק ישיר לתגובה זו

בעל המצוע? (אהבתי את התמונה)

תמונת המשתמש

יהונתן
November 10, 2006 06:01 PM
לינק ישיר לתגובה זו

התכוונתי "בעל המקצוע" ולהסביר שלאדון לפיד אין הכשרה מקצועית במיוחד בתור סמכות פוליטית.