« רעד | Main | Red and Blues »

August 16, 2005

ימות המשיח

תמצאו את זה בבלוג החדש (מוביל לדף חיפוש)

ימים קשים עוברים עלי; זמנים מוזרים, זמנים שלא הייתי מאמין שיקרו–ואולי שפיללתי לבואם? אתמול היה עוד יום בסאגת החיים ההזויים של יהונתן קלינגר; אחרי שכמעט כל דבר בלתי אפשרי קרה לי ושהייתי בטוח שראיתי הכל, היה את אתמול.

אתמול התחיל כשחזרתי ברכבת מהעבודה, (עד אז בעצם חייתי בספיח ארוך של יום ראשון, שעליו יבוא יום ואני אספר, כי כעת היכולת שלי לדבר עליו מוגבלת) הגעתי הביתה, התקלחתי ויצאתי לסבא וסבתא לבקר אותם בדירה החדשה. הם התחייבו לארוחת ערב חלבית כדברם, ואני אמרתי ניחא, לפחות לא יהיה רצח.

אז ירדנו לקפיטריה בבנין החדש שלהם ואי אפשר אפילו להגדיר עד כמה “חלבית” היתה הארוחה–היו מעדני חלב (מכילים שארי עצמות בעלי חיים) ודג (בעל חיים לכשעצמו). החלטתי לא לעשות ענין גדול מהסיפור והלכתי. אולם, הייתי רעב והייתי צריך אוכל. פה התחיל הדאוס אקס ניהיליו שקרוי החיים שלי. נכנסתי לסופרמרקט חמוש באיפוד ומחשב נייד. לקחתי את מטבע החצי יורו שלי (שזהה בצורתו לחמישה שקלים רק לא יוצא מהארנק שלי לקניות) והכנסתי לעגלה. קניתי: (1) טופו (2) נבטים (3) פטריות (4) קורנפלקס קפטן קראנצ’ חמאת בוטנים (5) אגוזי קשיו (6) אגוזי מלך (7) סבון אסלה (8) חלב סויה (9) שניצולי סויה.

תשעה מוצרים–מה שמזכה אותי בתור המקוצר של קופת האקספרס, לא רע בכלל. הלכתי לקופת האקספרס ושילמתי. הכל נכנס בשתי שקיות. הלכתי ברגל לאוטו והוצאתי אותו מהחניה. התחלתי לסוע ופתאום ראיתי איש על קביים שמנסה ללכת ברחוב, רגלו היתה שבורה. עצרתי את התנועה וקראתי לו: “אדוני? אדוני?” הוא ענה לי. שאלתי אותו האם הוא זקוק להסעה למקום כלשהוא? הוא שמח וחייך. הוא נכנס לרכב, שאלתי אותו לאן–והוא התחיל להסביר לי. לא לפני שהוא התחיל לפרוס את משנתו האפוקליפטית–ימות חרוב העולם קרבים, וכל מי שיוותר הם הצדיקים. ולטענתו, אני אחד מהם. (ברגע זה לא רציתי לציין לו כמה אני (א) נולדתי נמול ו(ב) לא ממש מאמין באלהים). מסתבר שהוא רב עם אשתו ומתגורר אצל ידידה; הוא מנגן בחוף התופים בימי שישי והזמין אותי להצטרף. אני עדיין שוקל את זה.

מה שמיוחד הוא איך שהסתיים כל האירוע–הורדתי אותו בבית ידידתו, והוא שמח וצהל, ושאל אותי אם ברצוני לקנות את אחד מחלילי הפלסטיק שיש בתיקו (והיו לא מעט), והציע את המחיר של 10 שקלים חדשים. אמרתי לו שאני לא מעוניין בחליל, כי יש לי משלי. הוא הוריד את המחיר ל5 שקלים. סירבתי, אבל נתתי לו 10 שקלים בכל מקרה, כי הבנתי שהוא זקוק לכסף.

הזוי? או עוד יום רגיל בחיים שלי?

נכתב על ידי jk ביום\שעה August 16, 2005 09:17 AM

Comments

תמונת המשתמש

אח שלו
August 16, 2005 11:20 AM
לינק ישיר לתגובה זו

דבר ראשון, הגבת כל כך הרבה פעמים היום באתר שלי שאני חייב להחזיר לך.

וזה לא נראה לך קצת מוזר שאתה נותן כסף סתם ככה לאנשים ואף אחד עוד לא תרם לך דרך paypal?

ד"א, למקרה שאתם לא יודעים, מקובל לתת טיפים למתדלקים. גם הם זקוקים לכסף.

תמונת המשתמש

אח של אח שלו
August 16, 2005 11:51 AM
לינק ישיר לתגובה זו

באמת מוזר שלא תורמים לי בפייפאל,
הגיע הזמן, לא?

תמונת המשתמש

T E K
August 18, 2005 01:18 PM
לינק ישיר לתגובה זו

be careful or rather stop being Naeiv,
the world is full of evil and you never know who can stab you in the back, those homelesses especially

Post a comment