« מה כולם מחפשים? | Main | אינדיאולוגיה »

April 15, 2006

יציאה לחירות:: קריאת חג;

תמצאו את זה בבלוג החדש (מוביל לדף חיפוש)
לורנס לסיג וריצ'רד סטולמן התראיינו לרג'יסטר וטענו בעד (יש מילה בעברית לAdvocated?), וסנגרו על הDRM שנכתב בקוד פתוח, מעניין וארוך, אבל כדאי מאוד לקרוא. הרג'יסטר גם עושה מחווה אה-לה-עידוק וכותב על מועמדת לראשות עיריית ניו-אורלינס ששגתה והציגה באתרה תמונה שלה על רקע שדרות ניו-אורלינס בדיסנילנד. סלאשדוט ממשיך את מה שכתבתי אתמול על אבולוציה וטכנולוגיה ומביא כתבה מהגרדיאן על אנשים וביוניקה, העתיד כבר כאן. הEFF מספרים על כך שאמריקה אונליין ניסתה להביא אותה בצנזורה אה-לה-גוגל ולחסום את כל המיילים שמכילים הפניות לDearAol.com, אותו האתר שקורא להפסיק את התכנית המטופשת להטלת מיסוי על דואר אלקטרוני. לזכות אמריקה אונליין יאמר שהם הסירו את הצנזורה 20 דקות לאחר פרסום הידיעה. גוגל מספרים שהחדירה לסין ושיתוף הפעולה עם משטרת המחשבות היה מוצדק, ויובל דרור מספר שהם שינו את שמם לGu Ge, שם ניו-אייג'י שמשמעותו בסינית הוא שיר קצירת השעורה. ערן ורד צילם וערך את סרט ההפגנה של פארש נגד העבדות שכמעט והסתיימה בתקרית בינלאומית אלמלא המשטרה היו כל כך משוכנעים שמדובר באנרכיסטים.

אני החלטתי לצאת לחירות השבוע, ולכן אני נוקט היום בשני צעדים משמעותיים. ראשית, אני מצטרף לEFF ומתחיל לקדם את מטרות החופש הוירטואלי, ושנית אני מתקין אובונטו על המחשב, אם רן יניב יכול, גם אני יכול.. בינתיים, בגלל שאין לי כונן CD אני הייתי צריך להוריד Syslinux ולהתקין את הISO על הדיסקון שלי, עוד מעט אני אסיים את ההורדה ואתחיל להתקין.

נכתב על ידי jk ביום\שעה April 15, 2006 02:03 PM

Trackback Pings

ניתן לשלוח טראבק כאן

Comments

תמונת המשתמש

זיו fat fish
April 16, 2006 09:23 AM
לינק ישיר לתגובה זו

אממ...אם אתה חובב KDE ומעדיף אותה על פני הGNOME תנסה את גרסת K לאובונטו...או בשמה קובונטו
(:
http://www.kubuntu.org

תמונת המשתמש

יהונתן
April 16, 2006 09:27 AM
לינק ישיר לתגובה זו

בינתיים אני מנסה להתקין את זה בצורה לא מוצלחת כי אין לי כונן CD ואני ככל הנראה אצטרך לפרמט את הלפטופ כי הוא לא מוכן להתקין מהUSB. אני אנסה יותר מאוחר, כי בינתיים יש לי עבודה לעשות.

תמונת המשתמש

דותן מזור
April 17, 2006 09:54 AM
לינק ישיר לתגובה זו

הכי אהבתי את:
"All your slaves are belong to us!"
:-)

ויהונתן, לגבי לינוקס, אתה יודע שכל מה שאתה צריך לעשות זה רק לשאול...

חג חירות שמח!
דותן